سواحل زیبای تایلند

به گزارش تور چین ارزان، تایلند یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است. در سواحل زیبای کشور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و شناخته شده هستند و تفریحات متعددی دارند.

سواحل زیبای تایلند

ساحل هاد رین (Haad Rin) در تور تایلند

این ساحل در جزیره Ko Phangan واقع شده و دارای شهرت جهانی می باشد. جشن قرص کامل ماه Full Moon Party که در این جزیره برگزار می شود توجه هزاران نفر از مسافران را در سراسر جهان به خود جلب کرده است. این رویداد یکی از رویدادهای مهم در منطقه است و هر شب جشن هایی در این ساحل و خیابان های اطراف برگزار می‌گردد. گردشگران تور تایلند می توانند در این منطقه از تماشای طلوع و غروب آفتاب لذت ببرند.

ساحل لامای(Lamai Beach) در تور تایلند

این ساحل در جزیره سامویی که بعد از جزیره پوکت، بزرگترین جزیره تایلند می‌باشد، قرار گرفته است. این ساحل نسبت به همسایه خود، ساحل Chaweng کوچکتر و آرامتر است. این ساحل ماسه ای زیبا یک مکان عالی برای استراحت است. این ساحل دارای تعداد زیادی بار و رستوران و فعالیت های تفریحی برای گردشگران تور تایلند است.

ساحل ماسه های سفید (White Sand Beach) در تور تایلند

این ساحل زیبا که در Ko Chang واقع شده، یک مقصد گردشگری عالی برای خانواده ها است. این ساحل ماسه ای یکی از محبوبترین مناطق در Ko Chang بشمار می رود و نسبت به پوکت آرامش و سکوت بیشتری در آن حکم فرماست. برای اقامت در این ساحل می توانید از اقامتگاه های ساحلی 4 ستاره و یا کلبه های چوبی استفاد کنید. این ساحل دارای تعداد زیادی رستوران و بار است. Ko Chang در جنوب شرقی تایلند در نزدیکی Cambodia قرار گرفته است.

ساحل فرا نانگ (Phra Nang Beach) در تور تایلند

این ساحل در شمالی ترین نقطه Railay قرار گرفته و یکی از بهترین جاذبه‌های تور تایلند است. این منطقه که توسط صخره هایی عظیم احاطه شده، دارای آب زلال و ماسه های سفید می باشد. این ساحل زیباترین ساحل تایلند است. این منطقه توجه صخره نوردان زیادی را هم به خود جلب کرده است. می توان به وسیله قایق از Ao Nang به این ساحل رفت.

انتشار: 22 آذر 1396 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 43

به "سواحل زیبای تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواحل زیبای تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید