سیاستمدار هندی آلودگی هوای دهلی را به گردن پاکستان انداخت

به گزارش تور چین ارزان، یک سیاستمدار هندی ادعا نموده است که آلودگی شدید هوا در منطقه دهلی ممکن است در نتیجه یک حمله شیمیایی مخفیانه توسط پاکستان به وجود آمده باشد.

سیاستمدار هندی آلودگی هوای دهلی را به گردن پاکستان انداخت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک سیاستمدار هندی آلودگی شدید هوا در دهلی را به گردن پاکستان انداخت و مدعی شد که محتمل است اسلام آباد با یک حمله شیمیایی مخفی، میزان آلودگی هوا در هند را بالا برده باشد.

وینیت آگاروال شاردا از سیاستمداران شناخته شده حزب حاکم هند، به پایگاه خبری اِی ان آی گفته است: این احتمال وجود دارد که این گازهای سمی را یک کشور همسایه که از ما می ترسد آزاد نموده باشد.

او سپس از پاکستان و چین به عنوان کشورهایی که از هند می ترسند یاد نموده و گفته است: ما باید به صورت جدی آنالیز کنیم که آیا پاکستان گازهای سمی را رها نموده است؟.

در روزهای گذشته آلودگی هوای دهلی به حدی بالا رفته که در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام شده و بسیاری از مدارس و مراکز عمومی تعطیل شده است.

هند و پاکستان یکدیگر را دشمن می دانند و بارها نیز با هم درگیری نظامی داشته اند. هند پیش از این هم سرویس اطلاعاتی پاکستان را به برنامه ریزی برای بی ثبات کردن هند متهم نموده است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 649

به "سیاستمدار هندی آلودگی هوای دهلی را به گردن پاکستان انداخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاستمدار هندی آلودگی هوای دهلی را به گردن پاکستان انداخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید