شاه علی دوست: دقایق پایانی بازی با نساجی یک زنگ خطر برای ما بود، نباید به نتایج 3 هفته اول دلخوش باشیم

به گزارش تور چین ارزان، روزبه شاه علی دوست، کاپیتان تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که آنها نباید به نتایج سه هفته ابتدایی لیگ برتر دلخوش باشند، چرا که راه سختی پیش رو دارند.

شاه علی دوست: دقایق پایانی بازی با نساجی یک زنگ خطر برای ما بود، نباید به نتایج 3 هفته اول دلخوش باشیم

روزبه شاه علی دوست در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص دیدار برابر نساجی که با برد نارنجی پوشان همراه شد، گفت: ما در مجموع عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و شکست دادن تیمی مثل نساجی آسان نبود. زمانی که نتیجه 4 بر یک بود یک توپ ما به تیر دروازه نساجی اثابت کرد و بعد از آن بود که شرایط برای سایپا کمی سخت شد. ما در دقایق انتهای دو گل دریافت کردیم، ولی جای شکرش باقی است که در نهایت سه امتیازی مهم در خانه گرفتیم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در ادامه همچنین تأکید کرد: در 10 دقیقه انتهای باید با تمرکز بیشتری فوتبال بازی می کردیم و این دقایق برای ما یک زنگ خطر بود. البته نساجی هم در بازی با پیکان با چنین شرایطی روبرو شده بود، ولی مهم این است که وقتی از حریف جلو افتادیم بتوانیم با تمرکز بالا نتیجه را حفظ کنیم.

وی راجع به نتایج خوب سایپا در سه هفته ابتدایی، آن هم در شرایطی که خیلی ها تصور نمی کردند این تیم لیگ برتر را با چنین نتایجی آغاز کند، اعلام نمود: خدا را شکر که توانستیم نتایج خوبی در این سه بازی بگیریم، هر چند که باید برابر گل گهر هم به پیروزی می رسیدیم. ما نباید به نتایج این سه هفته دلخوش باشیم، چون راهی سخت را در پیش داریم. مهم این است که روند خوب مان را حفظ کنیم تا در انتها لیگ صندلی خوبی را به دست بیاوریم که در شأن سایپا باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 586

به "شاه علی دوست: دقایق پایانی بازی با نساجی یک زنگ خطر برای ما بود، نباید به نتایج 3 هفته اول دلخوش باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه علی دوست: دقایق پایانی بازی با نساجی یک زنگ خطر برای ما بود، نباید به نتایج 3 هفته اول دلخوش باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید