شرکت امنیت سایبری: حدود 200 سازمان توسط روسیه هک شده اند

به گزارش تور چین ارزان، شبکه خبری بلومبرگ گزارش داد، نزدیک به 200 سازمان به دست روسیه هک شدند که این بخشی از حمله سایبری به شرکت نرم افزاری سولارویندز بوده است که با چندین آژانس دولتی همکاری دارد.

شرکت امنیت سایبری: حدود 200 سازمان توسط روسیه هک شده اند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

الن لیزا، تحلیلگر تهدیدهای سایبری به بلومبرگ گفت، یک شرکت امنیت سایبری مستقر در ماساچوست تحت عنوان رکوردد فیوچر (Recorded Future) 198 فردی که با یک به روز رسانی آلوده هک شدند، شناسایی نموده است.

سه منبع آگاه به بلومبرگ گفتند، این عملیات هکری که هدفش ورود به شبکه های کامپیوتری یا دستیابی به اطلاعات کاربر بوده، دست کم 200 قربانی داشته است.

براساس این گزارش، حدود 18 هزار مشتری شرکت سولارویندز این به روز رسانی مخرب را دریافت نموده اند. از آن میان، بیش از 1000 مورد یک کد پینگ بدافزار را تجربه کردند که به هکرها دسترسی بیشتری به شبکه های حساس داده است.

هویت این قربانیان اطلاع رسانی نشده است و با ادامه تحقیقات انتظار می رود شمار آنها افزایش یابد. این شرکت در بیانیه ای به پایگاه خبری هیل گفت که در صدد است لیستی از سازمان های زیر مجموعه سولارویندز که هدف حمله هکری قرار گرفتند، تهیه کند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1674

به "شرکت امنیت سایبری: حدود 200 سازمان توسط روسیه هک شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت امنیت سایبری: حدود 200 سازمان توسط روسیه هک شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید