طرح و مدل نمای ساختمان ویلایی فوق لوکس ، عکس

به گزارش تور چین ارزان، در این مطلب به معرفی نمای ساختمان ویلایی بسیار زیبا، از جهات داخلی و خارجی می پردازیم و توضیحات مختصری بهمراه عکس درباره طراحی داخلی آن ارائه خواهیم داد. ساختمان ویلایی که عکس های آنرا در زیر مشاهده می کنید در کشور کانادا واقع شده است و توسط تیم طراحی All Elements در منطقه بریتیش کلمبیا طراحی و ساخته شده است. مساحت زیر بنایی ای ویلا برابر با 1000 متر مربع است. این ویلای عظیم دارای شش اتاق خواب، نُه حمام، چهار اتاق رختشویی، دو دفتر کار اداری و پنچ عدد شومینه می باشد. همچنین یک خانه کاملا جدا برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

طرح و مدل نمای ساختمان ویلایی فوق لوکس ، عکس

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

سبک این ساختمان ویلایی کاملا با خانه های ساحلی موجود در کشور سرد کانادا که معمولا از سقف های تمام شیشه ای برای ورود نور به داخل خانه استفاده می نمایند، متفاوت است. این بنا با معماری داخلی و خارجی پیچیده و فوق مدرن خود نوع و سطح جدیدی از تفریح و خوش گذرانی را در تعطیلات آخر هفته تعریف نموده است. اما با همه این خصوصیات در عین اینکه مکانی بسیار مناسب برای دوری از شلوغی ها و آلودگی های زندگی شهری فراهم می نماید، در طراحی آن حسی مبنی بر گرم و نرم و دنج بودن مکان را در بیننده بوجود نمی آورد.

منطقه اتاق پذیرایی این خانه از پلانی کاملا باز بهره می برد که با پنجره های کف تا سقف تماماً شیشه ایی نمای بسیار زیبا از طبیعت دریاچه موجود در اطراف خانه را بوجود می آورد. با این پنجره های عظیم و شیشه ایی اجازه ورود رنگ های زیبا طلوع خورشید به داخل خانه داده می گردد و زمینه ای زیبا برای لذت بردن از تعطیلات آخر هفته فراهم می نماید.

تمامی مبلمان موجود در خانه نیز از طرحی کاملا ساده اما لطیف و لوکس استفاده می نمایند که کاملا مناسب این ویلا برای گذراندن تعطیلات آخر هقته خواهد بود زیرا به راحتی با یکدیگر و محیط خانه هماهنگ می شوند. رنگ چرم سفید مبلمان در کنار کفپوش ها و قطعاتی از جنس سنگ مرمر برای لوکس نشان دادن طراحی داخلی این خانه بدون اینکه خیلی چشم گیر و مجلل باشند کافی بنظر می رسد. در عکس های زیر نمای مختلف این ساختمان ویلایی فوق لوکس را مشاهده می کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1190

به "طرح و مدل نمای ساختمان ویلایی فوق لوکس ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح و مدل نمای ساختمان ویلایی فوق لوکس ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید