عدم صدور ویزا برای ایرانیان در اندونزی به تحریک استرالیا

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: پس از مذاکرات نخست وزیر استرالیا با رئیس جمهور اندونزی، وزیر دادگستری اندونزی دستور جلوگیری از صدور ویزا برای ایرانیان را به محض ورود به این کشور داد.

عدم صدور ویزا برای ایرانیان در اندونزی به تحریک استرالیا

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های دیگر خبرنگاران، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع امروز شنبه خود نوشت:

پس از مذاکرات نخست وزیر استرالیا با رئیس جمهور اندونزی، وزیر دادگستری اندونزی دستور جلوگیری از صدور ویزا برای ایرانیان را به محض ورود به این کشور داد. سخنگوی نخست وزیر استرالیا گفت کوین راد مسئله قاچاق ایرانیان را مستقیماً با رئیس جمهور اندونزی در میان گذاشته است. ایرانیان به مانند تعدادی از اتباع دیگر کشورها می توانند پس از ورود به اندونزی با پرداخت هزینه ای ویزا دریافت نمایند. دولت استرالیا در خصوص سفر مهاجران غیرقانونی ایرانی به این کشور به وسیله قایق های اندونزی نگرانی هایی ابراز نموده است.

تعدادی از سازمان های حقوق بشر در عراق در اقدامی عجیب خواهان تحریم کالاهای ساخت ایران شده اند. به گزارش انتخاب، وسام العانی، رهبر این کمپین، گفت کمپین صلح، درحال حاضر در استان های انبار، صلاح الدین، نینوا، بغداد و کرکوک و دیالی عراق فعال است.

العانی در ادامه مدعی شد: این کمپین در استان های شرکت نماینده، مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و همچنین کوشش هایی برای تشویق استان های جنوبی در پیوستن به تحریم درحال انجام است. العانی در ادامه ادعا کرد بعضی از جوانان برای نصب تابلوهایی که شامل عبارت نه به کالاهای ایران است، در خیابان ها و آشنا کردن ساکنان محلی با اهداف کمپین داوطلب شده اند.

رهبر این کمپین ادعا کرد که در طول چند روز آینده، برگه های تبلیغاتی و پوستر کالاهای مختلف ساخت ایران که قرار است مورد تحریم قرار گیرند، از دستگاه های تهویه مطبوع گرفته تا فرش، دارو و مواد غذایی کنسرو شده، در سراسر شهر پخش خواهد شد. عزیز مخلف، رئیس اتاق بازرگانی انبار، ادعا کرد که در این هفته دیده شده که صدها کامیون ایرانی، بدون تخلیه محموله خود درحال بازگشت به ایران بوده اند. وی اضافه کرد که عراق هر سال حدود 22 میلیارد دلار کالای ایرانی وارد می نماید.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 478

به "عدم صدور ویزا برای ایرانیان در اندونزی به تحریک استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم صدور ویزا برای ایرانیان در اندونزی به تحریک استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید