عربی: امیدوارم در اندونزی رنگ مدال جهانی ام طلایی باشد

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: ملی پوش ووشوی کشورمان گفت: تاکنون در 5 دوره از رقابت های جهانی حضور داشتم و امیدوارم بتوانم در جهانی اندونزی بالاخره به مدال طلای این رقابت ها نیز دست پیدا کنم.

عربی: امیدوارم در اندونزی رنگ مدال جهانی ام طلایی باشد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

فرشاد عربی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه از بند مصدومیت رهایی پیدا نموده و از چند هفته پیش تمرینات آماده سازی را مجددا شروع نموده است، گفت: تمرینات را بعد از تعطیلات نوروز استارت زدم و خوشبختانه وضعیت بدنی ام هر روز بهتر می گردد. برای حضور در مسابقات قهرمانی جان که آبان به میزبانی جاکارتای اندونزی برگزار می گردد آماده می شوم و امیدورام در این دوره از مسابقات جهانی بتوانم به مدال طلا برسم. در 5 دوره گذشته همواره به مدال رسیده ام اما تمامی آنها به نقره و برنز بوده اند.

وی ادامه داد: تمرینات تیم ملی هنوز شروع نشده و ظاهرا فدراسیون درگیر رایزنی برای جذب مربیان چینی است. به اعتقاد من در ایران احتیاج به مربی چینی برای چند سال دیگر هم احساس می گردد و در تالو شرایطی کاملا متفاوت با ساندا داریم. قطعا حضور مربیان چینی در ادامه راه نیز می توانند به نفرات اردونشین تیم ملی یاری نمایند و امیدوارم مسئولان فدراسیون پیروز شوند بار دیگر از مربی چینی استفاده نمایند.

تالوکار تیم ملی ووشو در خصوص حمایت های فدراسیون در زمان آسیب دیدگی اش بیان کرد: علی نژاد واقعا پیگیر بحث درمان آسیب دیدگی ام بود و جا دارد از او تشکر کنم. حتی هزینه جراحی ام نیز پرداخت شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 542

به "عربی: امیدوارم در اندونزی رنگ مدال جهانی ام طلایی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربی: امیدوارم در اندونزی رنگ مدال جهانی ام طلایی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید