عرب: مدیریت برنامه های کنونی دوومیدانی با خرد جمعی موثر خواهد بود

به گزارش تور چین ارزان، سرپرست فدراسیون دوومیدانی اعتقاد دارد که ساماندهی و مدیریت برنامه های مختلف با خرد جمعی موثر است.

عرب: مدیریت برنامه های کنونی دوومیدانی با خرد جمعی موثر خواهد بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، رقابت های دوی صحرانوردی قهرمانی کشور که با هدف انتخاب تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد، در مرحله آنالیز و تصویب آیین نامه برگزاری در سازمان تیم های ملی است. به همین منظور این نشست با حضور ایرج عرب سرپرست فدراسیون دو ومیدانی و اعضای این سازمان برگزار خواهد شد تا موضوعات محتلف پیرامون آن نیز مطرح گردد.

عرب در این باره گفت: نباید فرصت را از دست داد. ما قصد داریم در جلسات با اعضای سازمان تیم های ملی و البته رؤسای هیئت های استانی درخصوص مسائل مختلف این رشته ورزشی در استان ها و اولویت های دوومیدانی ایران همچون رویدادهای پیش رو به نتیجه برسیم. به همین منظور در نشست های مختلف با رؤسای هیئت های دوومیدانی سراسر کشور جلساتی را خواهیم داشت و در راستای پیشبرد اهداف سعی می کنیم برنامه های مختلف را به درستی مدیریت کنیم.

وی اضافه نمود: هدف ما در فدراسیون ساماندهی مهمترین مسائل و برنامه های آینده این رشته ورزشی است و اقدامات متقابل نیز بی شک با خرد جمعی به یک مدیریت تأثیرگذار منتهی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 786

به "عرب: مدیریت برنامه های کنونی دوومیدانی با خرد جمعی موثر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرب: مدیریت برنامه های کنونی دوومیدانی با خرد جمعی موثر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید