یک میلیون فرصت شغلی در صنعت گردشگری چین

به گزارش تور چین ارزان، گردشگری یکی از منابع مهم درآمد چین است. علاوه بر آثار تاریخی 2500 ساله، این کشور در تلاشی مداوم برای ایجاد جاذبه‌های گردشگری جدید برای مسافران تور چین است. تلاش‌هایی که با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید برای مردم کشور همراه بوده است.

یک میلیون فرصت شغلی در صنعت گردشگری چین

بررسی‌های سازمان ملی گردشگری چین حکایت از آن دارد که تا سال 2020 میلادی 12 درصد از رشد تولید ناخالص داخلی این کشور از صنعت گردشگری تامین می‌شود. سازمان گردشگری چین اعلام کرد که این کشور با توسعه صنعت گردشگری موفق شده است بیش از یک میلیون فرصت شغلی در سال ایجاد کند. همچنین بخش‌های اقامتی، خدماتی و حمل و نقل از جمله شبکه قطارهای مسافربری و ناوگان هواپیمایی چین نیز 85 درصد از رشد خود را مدیون همین صنعت هستند.

تخمین زده می‌شود تا سال 2020 میلادی، میزان سفرهای گردشگران چینی هر سال 10 درصد رشد کرده، عایدات گردشگری نیز 11 درصد افزایش یابد و 14 درصد نیز در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری رشد اتفاق بیافتد.

در سال 2015 در چین 4 میلیارد سفر داخلی انجام شده و علاوه بر آن که چینی‌ها 117 میلیون سفر خارجی انجام داده‌اند، پذیرای 134 میلیون گردشگر خارجی تور چین هم بوده‌اند. درآمد حاصل از این ناحیه 113 میلیارد و 650 میلیون دلار برآورده شده است. چین در زمان حاضر اصلی‌ترین منبع اعزام گردشگر به کشورهای دیگر و چهارمین مقصد بزرگ گردشگری دنیا است و ممکن است تا سال 2020 میلادی در رده نخست قرار گیرد.

انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 282

به "یک میلیون فرصت شغلی در صنعت گردشگری چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک میلیون فرصت شغلی در صنعت گردشگری چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید