قاب های حیرت انگیز از معماری فضای داخلی مساجد تاریخی ایران

به گزارش تور چین ارزان، فاطمه حسین آقایی، عکاس ایرانی، زیبایی مساجد مسحورکننده ای را به نمایش می گذارد که فضای داخلی چشمگیری را نشان می دهد. او با تمرکز بر معماری تاریخی ایرانی و به ویژه استان اصفهان، عکس های خیره کننده اتاق هایی را نشان می دهد که به با نقوش سرگیجه آوری از کف تا سقف پوشیده شده است.

قاب های حیرت انگیز از معماری فضای داخلی مساجد تاریخی ایران

جهت دریافت خدمات آلاچیق های سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

خبرنگاران - این گزارش را سایت my modern met از تصاویر خیره کننده معماری مساجد ایران منتششر نموده است. در ادامه این گزارش آمده است: خانم فاطمه حسین آقایی اغلب عکس های خود را با دوربینی که به سمت بالا است برش می دهد تا تمام ترکیب آن با الگوهای رنگی، قوس و گنبدها پر گردد. شما به راحتی می توانید در تصاویر او گم شوید.

عکس های حسین آقایی ناشی از تکریم وی از معماری ایرانی است. وی به My Modern Met گفت: مهمترین چیز برای من نشان دادن زیبایی معماری سنتی ایران به مردم دنیا است. و این کار بسیار دشواری است زیرا حتی در بهترین شرایط ممکن نیست تا تمام آن زیبایی را فقط در یک قاب قرار دهیم.

وی شرح می دهد: عکس های ساختمان ها معمولاً با تصویری از داخلی یا خارجی شروع می شوند که توسط لنزها با زاویه دید عریض و اغلب از زاویه پایین ضبط می شوند. برای عکس بعدی، من سعی می کنم جزئیات مربوط به آن ساختمان هایی را نمایان کنم که بیشتر توجه من را جلب می نماید و بیشتر اوقات آنها کافی نیستند، بنابراین سعی می کنم با بیش از یک عنصر در عکس از آن ساختمان عکس بگیرم.

به عنوان مثال، این بخشی از سقف و محراب عکس می گیرم. من به تصویر نگاه می کنم و اگر بتوانم نیمی از آن زیبایی را نشان دهم، کار خودم را انجام داده ام.

در ادامه می توانید تعدادی دیگر از عکس های او را مشاهده کنید:

منبع: چمدان
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1253

به "قاب های حیرت انگیز از معماری فضای داخلی مساجد تاریخی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاب های حیرت انگیز از معماری فضای داخلی مساجد تاریخی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید