قهرمان پاراوزنه برداری جهان با استقبال مردم وارد زادگاهش شد

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران، احمد امین زاده ملی پوش پاراوزنه برداری که در رقابت های جهانی گرجستان در دسته به اضافه 107 کیلوگرم به مدال طلا رسیده بود سه شنبه شب مورد استقبال مسئولان، مردم و ورزشکاران شهرستان گتوند قرار گرفت.

قهرمان پاراوزنه برداری جهان با استقبال مردم وارد زادگاهش شد

احمد امین زاده قهرمان پاراوزنه جهان در این مراسم به خبرنگاران گفت: از پیام ها و تماس های دلگرم کننده مردم گتوند بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم فرزند خوبی برای آنها باشم.

وی افزود: رقابت های جهانی وزنه برداری معلولان گرجستان در سطح بالایی برگزار شده بود که خدا را شکر توانستم با مهار وزنه 255 کیلوگرم، مدال طلا را کسب کنم.

امین زاده در خاتمه بیان نمود: مسابقات زیادی پیش رو دارم که انشاالله از هفته آینده با تمرینات منظم خود را برای مسابقات آماده می کنم.

حسین اسد پور فرماندار شهرستان گتوند نیز در این مراسم اظهار کرد: احمد امین زاده افتخاری بزرگی است برای شهرستان گتوند و باید توجه داشت که اولین مدال طلای سنگین وزن را احمد امین زاده کسب کرده و آرزوی موفقیت برای این قهرمان دارم.

به گزارش خبرنگاران، چهاردهم آذر ماه، احمد امین زاده در دسته 107+ کیلوگرم در رقابت های جهانی وزنه برداری معلولان به میزبانی گرجستان به روی تخته رفت که امین زاده با مهار وزنه 255 کیلوگرم به نشان طلا دست یافت و صیادی توانست با مهار وزنه 247 کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2204

به "قهرمان پاراوزنه برداری جهان با استقبال مردم وارد زادگاهش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان پاراوزنه برداری جهان با استقبال مردم وارد زادگاهش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید