قوانین عجیب سنگاپور

به گزارش تور چین ارزان، کشور سنگاپور یکی از پرطرفدارترین کشورهای قاره آسیا برای بازدید از جاذبه‌های زیبا و دیدنی است. در تور سنگاپور باید قوانینی را رعایت کنید که ممکن است برای  شما عجیب باشد.

قوانین عجیب سنگاپور

در تور سنگاپور آدامس نجوید

سنگاپور به عنوان کشوری تمیز و پاکیزه در جهان مشهور است. شهرتی که با وضع قوانین سخت گیرانه به دست آمده. یکی از این قوانین، ممنوعیت جویدن آدامس در سطح شهر می باشد. جالب است بدانید که نه تنها جویدن آدامس، بلکه واردات و خرید آدامس هم در سنگاپور هم ممنوع اعلام شده. البته نگران نباشید زیرا قرار نیست که همانند قاچاقچیان به طور یواشکی کیفی پر از آدامس را حمل کنید اما ممکن است یک آدامس جویدن در تور سنگاپور برای شما چیزی در حدود 500 دلار جریمه به همراه داشته باشند. 

در تور سنگاپور بر روی زمین زباله نریزید

زباله ریختن و حتی، انداختن آب دهان بر روی زمین را در سنگاپور فراموش کنید چرا که با این کار شما مرتکب جرم شده اید و بر اساس قانون، ملزم به پرداخت جریمه ی 1000 دلاری خواهید بود.حتی ممکن است از جانب دولت به برخی خدمات اجتماعی مانند جمع آوری زباله ها، محکوم شوید. شاید این قانون برای شما کمی سخت و یا حتی مسخره به نظر بیاید، اما تنها کافی است که بر روی زمین آشغال نریزید.

در  تور سنگاپور در مورد سیاست و مذهب صحبت نکنید

در اکثر نقاط سنگاپور همانند دیگر کشورها، صحبت در رابطه با موضوعاتی از قبیل سیاست و مذهب، بسیار حساس تلقی می شوند و اگر در رابطه با آن ها در ملاعام صحبت کنید، به اطرافیان توهین کرده اید. انواع متفاوتی از مذهب و نژاد در این کشور وجود دارد، حدود 76درصد مردمان این کشور چینی، 15درصد مالایی و 6 درصد هندی هستند. بهترین حالت این است که از شروع شدن چنین بحث هایی جلوگیری کنید.

انتشار: 22 آذر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 39

به "قوانین عجیب سنگاپور" امتیاز دهید

5 کاربر به "قوانین عجیب سنگاپور" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوانین عجیب سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید