لزوم حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش گردشگری اسفراین

به گزارش تور چین ارزان، فرماندار اسفراین گفت: جاذبه های بالقوه گردشگری در این شهرستان بسیار زیاد است، برای بالفعل شدن این فرصت ها از طرح های سرمایه گذاری این حوزه حمایت خواهیم کرد.

لزوم حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش گردشگری اسفراین

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان خراسان شمالی، مهدی کرامتی روز آدینه 8 مردادماه 1400 در نشست با رئیس ادارات میراث فرهنگی، محیط زیست و منابع طبیعی اسفراین بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در راستای توسعه همه جانبه شهرستان تأکید کرد.

فرماندار اسفراین در این نشست که تعدادی از متقاضیان سرمایه گذاری در بخش توریستی شهرستان هم حضور داشتند، اظهار کرد: ظرفیت های خدادادی و طبیعت بکر در این شهرستان به ویژه در دهستان میلانلو، یکی از زمینه های مطلوب برای سرمایه گذاری است.

کرامتی اسم کرد: تأمین زیرساخت های لازم در حوزه توریستی یکی از الزامات برای دستیابی به هدف جذب توریست است که در صورت تحقق، اشتغال و توسعه هم در شهرستان ایجاد خواهد شد.

در این نشست، طرح ایجاد مجموعه توریستی در غار انوشیروان واقع در دهستان میلانلو بخش مرکزی این شهرستان آنالیز شد.

شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرار گرفته و از شمال به شهرستان های بجنورد و شیروان، از شمال شرقی به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2032

به "لزوم حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش گردشگری اسفراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش گردشگری اسفراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید