لیست تیم فوتسال ملی حفاری با خرید یک بازیکن دیگر تکمیل می شود

به گزارش تور چین ارزان، مسئولان تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در تلاش هستند تا یک بازیکن دیگر را به خدمت بگیرند تا لیست این تیم برای فصل بعد رقابت های لیگ برتر تکمیل شود.

لیست تیم فوتسال ملی حفاری با خرید یک بازیکن دیگر تکمیل می شود

به گزارش ، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای حضور پُر قدرت در مسابقات فصل بعد لیگ برتر تا به امروز کار بسیار پیروز عمل کرده و مدیران این باشگاه تا حدود بسیاری زیادی توانسته اند خواسته های علاسوند سرمربی تیم خود را بر آورده کنند. مسئولان باشگاه ملی حفاری اهواز با خرید چند بازیکن خوب و توانمند از حالا خود را تبدیل به یکی از مدعیان کسب قهرمانی کرده اند و با خرید یک بازیکن دیگر لیست این تیم برای فصل بعد رقابت های لیگ برتر تکمیل خواهد.

مسئولان تیم فوتسال ملی حفاری تا امروز پیروز شده اند فارس ضیاغم، فرهاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری و حسین فیهمی را به خدمت بگیرند. همچنین هومن یعقوبی، سینا ممبینی و شایان بنادری، سعید ممبینی، امید خانی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربی هاوی قرارداد خود را با تیم فوتسال ملی حفاری برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

ملی حفاری اهواز فصل گذشته در مسابقات لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی داشت و در پایان توانست به دیدار پلی آف صعود کند. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی مغلوب مس سونگون شد و از رسیدن به دیدار نیمه نهایی باز ماند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1492

به "لیست تیم فوتسال ملی حفاری با خرید یک بازیکن دیگر تکمیل می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست تیم فوتسال ملی حفاری با خرید یک بازیکن دیگر تکمیل می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید