مارول بازی جدیدی با کارگردان سه گانه آنچارتد می سازد

به گزارش تور چین ارزان، در سال 2019، ایمی هنیگ، مدیر بخش خلاقیت سابق سری آنچارتد با شرکت فیلم سازی اسکای دنس مدیا همکاری کرد تا استودیوی جدیدی را راه اندازی کند که به گفته این شرکت آینده رسانه های تعاملی را شکل خواهد داد. اکنون می دانیم که آن ها در حال کار روی چه پروژه ای هستند. شرکت Skydance New Media امروز گفت که با مارول در ساخت یک بازی اکشن ماجراجویی همکاری می نماید.

مارول بازی جدیدی با کارگردان سه گانه آنچارتد می سازد

مارول بیان نموده که که این اثر در حال ساخت یک بازی مبتنی بر روایت و بلاک باستری خواهد بود که داستانی کاملا اریجینال در دنیای مارول دارد. شرکت ها اعلام نکردند که کدام شخصیت های مارول در بازی حضور خواهند داشت و خبری از تاریخ انتشار و پلتفرم ها هم منتشر نشده است. همان طور که ذکر شد، هنیگ به وسیله پیوستن به اسکای دنس قصد داشت راه های جدیدی را برای گفتن داستان های همه جانبه به وسیله فناوری امتحان کند. این بازی آینده مارول اولین پروژه از این شرکت خواهد بود که با تمرکز بر تفریح های داستانی شکل گرفته است. هنیگ در این باره گفت:

هنیگ با بلاک باسترها غریبه نیست. قبل از پیوستن به اسکای دنس، او نزدیک به نیم دهه را در الکترونیک آرتز گذراند و پروژه لغو شده جنگ ستارگان را با نام رمز Ragtag رهبری کرد. جولیان بیک، تهیه کننده سابق الکترونیک آرتز که با هنیگ در این پروژه همکاری می کرد، در اسکای دنس به عنوان نایب رییس به او پیوست و اوایل سال جاری، تاد استاشویک، یکی از نویسندگان پروژه جنگ ستارگان هم به او ملحق شد.

اسکای دنس مدیا در سال 2010 تأسیس شد و فیلم، سریال تلویزیونی، انیمیشن و تفریح های تعاملی فراوری می نماید. انتشارات اخیر آن شامل سریال Foundation و فیلم The Tomorrow War است. در بخش بازی آن ها Archangel: Hellfire و The Walking Dead: Saints and Sinners را به تازگی منتشر نموده اند.

مارول هم در سال های اخیر با همکاری استودیوهایی مانند کریستال داینامیکس، ایدوس مونترال و اینسامنیاک گیمز و عرضه بازی هایی اقتباس شده از انتقام جویان، محافظان کهکشان و مرد عنکبوتی سعی نموده در زمینه بازی هایی ویدیویی هم پیروز ظاهر گردد. در کنار این ها می توان به نسخه دوم اسپایدرمن و بازی ولورین اشاره نمود. حال با پیوستن شخصی بااستعداد مانند ایمی هنیگ به نظر می رسد که این کمپانی میخواهد بیشتر از قبل در این صنعت فعالیت کند.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2173

به "مارول بازی جدیدی با کارگردان سه گانه آنچارتد می سازد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مارول بازی جدیدی با کارگردان سه گانه آنچارتد می سازد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارول بازی جدیدی با کارگردان سه گانه آنچارتد می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید