مراکز خرید پاتایا

به گزارش تور چین ارزان، پاتایا شهری ساحلی با جاذبه‌های فراوان است. در تور پاتایا می‌توانید به خرید بپردازید و یا در جاذبه‌هایی شرکت نمایید که بسیار زیبا هستند. در این مقاله شما را با بهترین مراکز خرید پاتایا آشنا خواهیم کرد.

مراکز خرید پاتایا

سنترال سنتر پاتایا

سنترال سنتر یکی از مراکز خرید مدرن شهر پاتایا برای تجربه یک خرید عالی در تور پاتایا است. مرکز خرید مدرنی با طراحی باز که شامل یک حیاط زیبا پرداخت و حدود 130 فروشگاه می‌باشد که در اطراف آن ساخته شده‌اند. بزرگترین فروشگاه، یک سوپرمارکت معروف به نام بیگ سی نورث می‌باشد و بقیه فروشگاه‌ها هم متعلق به برندهای پوشاک، جواهرات، اکسسوری و لوازم الکتریکی می‌باشند. سینما و فودکورت با برندهای غذایی معروف هم از امکانات دیگر سنترال سنتر هستند.

اگر برای اولین بار است که با تور پاتایا همراه شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم سری هم به سنترال فستیوال پاتایا بزنید، چرا که در دفعات بعدی سفر خود باز این مرکز خرید را انتخاب خواهید کرد.

اوت لت مال پاتایا

در این مکان همانطور که از نام آن پیدا است این مرکز محلی برای تجمع بهترین برندهای معتبر جهان است. علاقه‌مندان به برندهای حرفه‌ای همیشه به دنبال خرید پوشاک مارک‌دار با تخفیف‌های عالی می‌باشند. در این مرکز می‌توانید با تنوعی از برندهای تایلندی و بین‌المللی روبرو شوید و لباس‌هایی با تخفیف 20 تا 70 درصدی خریداری نمایید. کمل اکتیو و آدیداس و نایک گرفته تا لاکوست و وارنر برادرز و کلارکس و کلی از برندهایی هستند که در این اوت لت شعبه دارند. بعد از کلی گشت و گذار می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا و دیدنی هستند.

سنترال فستیوال پاتایا

اگر خرید یکی از علایق شما برای پیوستن به تور پاتایا بوده بهتر است به مرکز خرید سنترال فستیوال پاتایا مراجعه نمایید. سنترال فستیوال با حدود 300 فروشگاه، مشهورترین مرکز خرید پاتایا و البته بلندترین ساختمان در خط ساحلی شهر پاتایا به شمار می‌رود. آخر هفته‌ها توریست‌ها و محلی‌های خوش‌پوش برای خرید از زارا، نکست، کالوین کلاین و برند مطح دیگر به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند . همین باعث شده سنترال فستیوال یک سر و گردن از بیشتر مراکز خرید شهر پاتایا بلندتر باشد.

انتشار: 25 مهر 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 21

به "مراکز خرید پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید