مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

به گزارش تور چین ارزان، این گوشی ویژگی هایی دارد که آن را بسیار مجذوب کننده می نماید. چیپست اسنپ دراگون، صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین 48 مگاپیکسلی در یک گوشی با قیمتی زیر 8 میلیون تومان وجود دارد. از زمانی که این گوشی معرفی گردید، همه آن را به عنوان یک پرفروش نگاه می کردند و خیلی از نوجوانان و جوانان به این گوشی علاقه دارند. به همین خاطر است که گوشی Poco x3 pro توانست در رتبه دوم پرفروش ترین گوشی های ایران وجود داشته باشد. اگر قصد خرید گوشی شیائومی مدل پوکو x3 را دارید، برای استعلام قیمت به سایت تیمچه سر بزنید.

مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

POCO M3 مدل قبلی X3 pro است که مشخصات فنی و قیمت آن کمی پایین تر است. این گوشی هم مانند دیگر مدل های POCO ویژگی های قابل قبولی دارد که می تواند نظر بسیاری از افراد را به خوب جلب کند. اگر شخصی هستید که نمی خواهید برای گوشی هزینه زیادی بکنید، یکی از برترین گزینه ها برای خرید POCO M3 است.

اگر قصد خرید هر کدام از گوشی های بالا را داشته باشید، می توانید مشخصات تمامی آن ها را در سایت تیمچه به همراه آنالیز تخصصی مشاهده کنید. البته به جز این چند مدل گوشی، تنوع بالایی از انواع برندهای فراوری نماینده گوشی موبایل را در سایت تیمچه خواهید دید. تیمچه یکی از فروشگاه اینترنتی شناخته شده برای خرید گوشی در ایران است.

گوشی های میان رده و مالی ویژگی دارند که گوشی های پرچم دار قادر به رقابت با آ ن ها نیستند. این گوشی ها قیمت پایین و مناسب با بودجه بیشتر مشتریان دارند. بالا رفتن قیمت گوشی های موبایل دلیل مهمی برای محبوب تر شدن گوشی های میان رده شده است. افراد تمایل دارند که تمام بودجه ای که در اختیار دارند را برای خرید گوشی خرج ننمایند. بسیاری از افراد هستند که این بودجه را برای خرید کالاهایی دیگر تقسیم می نمایند. یکی از این محصولات لپ تاپ است. لپ تاپ در کنار گوشی هوشمند برای بسیاری از افراد مانند دانشجویان یا کسانی که کار آ ن ها با نرم افزار های کامپیوتری انجام می گردد اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار می گیرید، خرید لپ تاپ از تیمچه برای شما می تواند تجربه لذت بخشی باشد.

منبع مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2228

به "مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید