با موزه چیانگ مای آشنا شوید

به گزارش تور چین ارزان، موزه چیانگ مای  شما آثاری را مشاهده می کنید که به قرن چهاردهم میلادی بر می گردد. این موزه پر از ابزارها و سلاح‌های جنگی است که قدمت آنها به قرون وسطی بازمی‌گردد.

با موزه چیانگ مای آشنا شوید

مجسمه‌های به نمایش گذاشته شده در موزه چیانگ مای به زمان‌های مختلفی از تاریخ مرتبط هستند. بیشتر این مجسمه در دوران لن ساخته شده‌اند.  این موزه از جمله موزه هایی می‌باشد که علاقه‌مندان به جاذبه‌های تاریخی را به سوی خود جذب می‌کند.

این موزه دو مجسمه بودای برنزی داشته که جز برترین آثار این موزه است که قدمت آن‌ها به قرن 16 تا 17 بازمی‌گردد. این موزه جدیدترین ویژگی که در این موزه به چشم می‌خورد، بنر بزرگی از بودا می‌باشد که در قرن 20 تا 21 میلادی ساخته شده. این موزه دارای آثار منحصر به فردی است که باعث می‌گردد که هر کسی را  در این موزه به سوی خود جذب کند.

معماری و طراحی بنای این موزه به سبک تایلندی است و در بعضی از قسمت‌های آن از معماری دوران لن استفاده شده است. شما در این موزه می‌توانید آثاری را مشاهده نمایید که تا به حال نظیر آن‌ها را در هیچ موزه دیگری نمی‌توانید مشاهده کنید. برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی متعدد این موزه با تور چیانگ مای همراه شوید.

تصاویر مجسمه‌ها و نقشه‌های برجسته موزه چیانگ مای متعلق به قرن چهاردهم و دوران لن هستند. در طبقه دوم این موزه صنایع دستی مربوط به دوران لن نیز به چشم می‌خورد و آن‌ها را در معرض عموم مردم قرار می‌دهد.

این موزه از جمله موزه هایی در کشور تایلند است که می‌تواند گردشگران زیادی را به سوی خود جذب کند. این موزه در کشور تایلند در یکی از نقاط خوش آب و هوای آن و در منطقه کوهستانی چیانگ مای قرار گرفته است.

انتشار: 25 مرداد 1396 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2

به "با موزه چیانگ مای آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با موزه چیانگ مای آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید