نخست وزیر و رئیس شورای حاکمیتی سودان به قطر دعوت شدند

به گزارش تور چین ارزان، پس از عربستان و امارات، این بار دولت قطر از نخست وزیر و رئیس شورای حاکمیتی سودان جهت سفر به دوحه دعوت به عمل آورد.

نخست وزیر و رئیس شورای حاکمیتی سودان به قطر دعوت شدند

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری روسیا الیوم، رسانه های سودانی گفتند، عمر بشیر مانیس، وزیر امور کابینه سودان با مطلق القحطانی، فرستاده ویژه وزیر خارجه قطر در مبارزه با تروریسم و میانجیگری در حل درگیری ها چهارشنبه گذشته نشستی را برگزار کردند و طی آن دولت قطر از عبدالله حمدوک، نخست وزیر و عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیتی سودان جهت سفر به دوحه دعوت به عمل آورد.

بر اساس گزارش ها از سودان، در این دیدار دو طرف به آنالیز تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه های مختلف پرداختند. عمر بشیر مانیس در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت روابط خارطوم و دوحه، موضع قطر در مورد حمایت از سودان و کوشش های آن در راستای برقراری صلح در منطقه دارفور را ستود.

به همین دلیل، فرستاده قطر گفت کشورش از برنامه های دولت انتقالی سودان و حذف نام این کشور از لیست کشورهای حامی تروریسم حمایت می نماید. این دیدار چند روز پس از سفر نخست وزیر و رئیس شورای حاکمیتی سودان به عربستان و امارات صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 608

به "نخست وزیر و رئیس شورای حاکمیتی سودان به قطر دعوت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر و رئیس شورای حاکمیتی سودان به قطر دعوت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید