هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور

به گزارش تور چین ارزان، هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور بین جاده اورچارد و محله رنگارنگ چینی‌ها قرار گرفته و از فرودگاه چانگی با تاکسی 30 دقیقه فاصله دارد. 2 رستوران و یک استخر روباز در این هتل وجود دارند. مسافران تور سنگاپور می‌توانند از بوفه صبحانه هتل شامل غذاهای چینی و غربی لذت ببرند. یک شاتل رایگان برای بردن مهمانان به جاده اورچارد و Clarke Quay وجود دارد. اتاقهای شیک هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور به تلویزیون و دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز مجهز شده‌اند. در سرویس‌های بهداشتی، مواد شوینده رایگان، مسواک و خمیردندان وجود دارند. هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور رتبه بالایی برای ارزش در برابر هزینه دارد.

هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور

هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور به مسافران تور سنگاپور یک استخر روباز، یک مرکز بدنسازی و یک استخر بچه‌ها را ارائه می‌دهد. 2 رستوران به همراه یک کافی‌شاپ در این هتل فعالیت می‌کنند. شما می‌توانید به مرکز کامپیوتر و وای‌فای رایگان در فضاهای عمومی هتل دسترسی داشته باشید. راهنمایی برای خرید تور و بلیت، کارکنان چند زبانه و فروشگاه هدیه از دیگر ویژگی‌های هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور هستند. پارکینگ رایگان وجود دارد اما ظرفیتش محدود است. اجازه سیگار کشیدن در بخش‌هایی از این هتل 4 ستاره سنگاپور وجود دارد.

هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور 615 اتاق دارد و این اتاق‌ها به تهویه مطبوع، گاوصندوق و بطری‌های آب مجهز شده‌اند. تلویزیون‌های داخل اتاقها شبکه‌های ماهواره‌ای مطرح را نمایش می‌دهند. سرویس‌های بهداشتی، دوش، مواد شوینده، دمپایی و حوله حمام دارند. مسافران تور سنگاپور می‌توانند با استفاده از اینترنت بی‌سیم و باسیم داخل اتاقها به شبکه‌های اجتماعی دسترسی داشته باشند. امکانات دیگر اتاق‌های هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور شامل میز، تلفن، دستگاه‌های قهوه‌ساز و چای‌ساز و سشوار هستند. نظافت به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

رستوران اندونزیایی Kintamani تخصصش در غذاهای حلال است و در زمان ناهار و شام فعالیت می‌کند. رستوران اسکوئر ات فوراما، غذاهای بین‌المللی را در زمان صبحانه، ناهار و شام به مسافران تور سنگاپور ارائه می‌دهد. بوفه صبحانه هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور همه روزه از ساعت 6 تا 10.30 سرو می‌شود؛ البته صبحانه شامل هزینه است.

انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 764

به "هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل فوراما ریور فرانت سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید