هتل گرند حیات سنگاپور

به گزارش تور چین ارزان، هتل گرند حیات سنگاپور در فاصله 5 دقیقه‌ای پیاده‌روی از ایستگاه مترو اورچارد قرار گرفته و اتاقهایی فوق‌العاده لوکس، یک استخر شیک روباز، 6 گزینه برای غذا خوردن شامل رستوران بسیار معروف و برنده جایزه mezza9 و یک اسپا را به مسافران تور سنگاپور ارائه می‌دهد. هتل گرند حیات سنگاپور در جاده اسکاتس قرار گرفته و با اتومبیل از مرکز همایش‌های سانتک و Clarke Quay حدود 10 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه چانگی سنگاپور هم با یک سواری 30 دقیقه‌ای در دسترس خواهد بود. در این هتل هم غذاهای آسیایی و هم غربی در رستوران‌های مختلف مجموعه ارائه می‌شوند. این منطقه از سنگاپور برای آنهایی که در سفرشان به محیط‌های تمیز، خرید و غذا خوردن اهمیت می‌دهند عالی است.

هتل گرند حیات سنگاپور

هتل گرند حیات سنگاپور یک اسپا با خدمات کامل، یک زمین تنیس روباز و یک استخر روباز را به عنوان بخشی از امکانات رفاهیش به مهمانان ارائه می‌دهد. 5 رستوران به علاوه یک کافی‌شاپ در این هتل وجود دارند. وای‌فای و اینترنت باسیم به صورت رایگان در فضاهای عمومی هتل در دسترس مسافران تور سنگاپور قرار دارند. امکانات تجاری هتل شامل مرکز تجارت، خدمات لیموزین و اتومبیل و اتاق‌های ملاقات می‌شوند. فضای برگزاری رویدادها در این هتل حدود 5000 متر مربع مساحت دارد. باشگاه شبانه، مرکز بدنسازی 24 ساعته و کارکنان چند زبانه از دیگر ویژگی‌های هتل گرند حیات سنگاپور هستند. با پرداخت مبلغی پارکینگ در دسترس مهمانان خواهد بود.

هتل گرند حیات سنگاپور 677 اتاق دارد و این اتاقها به تهویه مطبوع، مینی‌بار و گاوصندوق‌های مناسب لپ‌تاپ مجهز شده‌اند. تلویزیون‌ها امکان اجاره فیلم را برای مسافران تور سنگاپور فراهم می‌کنند. سرویس‌های بهداشتی، دوش و وان جداگانه، حوله، دمپایی و سشوار دارند. هتل گرند حیات سنگاپور همچنین دسترسی به اینترنت بی‌سیم و باسیم را در اتاق‌ها فراهم کرده است. از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره سنگاپور می‌توان به تلفن، بطری‌های آب نوشیدنی رایگان و دستگاه قهوه‌ساز و چای‌ساز اشاره کرد. نظافت اتاق‌های هتل گرند حیات سنگاپور به صورت روزانه انجام می‌گیرد.

اسپای هتل گرند حیات سنگاپور با نام دامای، 11 اتاق درمانی شامل اتاقهایی برای زوج‌ها دارد. خدمات این اسپا شامل ماساژ سنگ داغ، ماساژ سوئدی، ماسک‌های صورت، رایحه‌درمانی و بازتاب‌شناسی هستند. این اسپا هر روز باز است. رستوران Straitskitchen در هتل گرند حیات سنگاپور تخصصش در غذاهای آسیایی است و صبحانه، ناهار و شام به مسافران تور سنگاپور ارائه می‌دهد. Oasis در وقت ناهار و شام غذاهایش را به صورت باربیکیو ارائه می‌دهد. رستوران Pete's Place هم غذاهای ایتالیایی دارد.

  • تلفظ صحیح نام این برند آمریکایی هایِت است.
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 765

به "هتل گرند حیات سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند حیات سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید