هجوم ژاپنی ها به سوپرمارکت

به گزارش تور چین ارزان، محدودیت آخرهفته در ژاپن شهروندان را به وحشت انداخت و باعث هجوم آنها به سوپرمارکت ها شد.

هجوم ژاپنی ها به سوپرمارکت

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

خبرنگاران: به نظر می رسد واکنش تمام ساکنان کره زمین نسبت به خبرهای محدودیت یکسان باشد، هرچند ایرانی ها در این زمینه متفاوت عمل کرده اند. ژاپن تایمز خبر داده است که شهروندان توکیو پس از اعلام محدودیت رفت و آمد در آخرهفته به سوپرمارکت ها هجوم برده اند تا مایحتاج خود را اضافه بر سازمان تهیه کنند.

به گزارش این خبرگزاری، صبح روز پنج شنبه، یک روز پس از آنکه دولت ژاپن از مردم خواست تا در خانه بمانند، یکی از سوپرمارکت های معروف توکیو با جمعیت بی سابقه ای از خریداران روبه رو شد که هر کدام سبدهایی پر از موادغذایی را به این سو و آن سو می بردند. تقریبا تمام قفسه های آب معدنی، گوشت، و اسپاگتی خالی شده بود. صف های طولانی تشکیل شده بود و مردم به کسانی که صف را به هم می زدند اعتراض می کردند.

فروشنده بخش ماهی گفته است که حجمم جمعیت آنقدر زیاد بود که فرصت پر کردن قفسه ها به او داده نمی شد و برایش عجیب بود که قفسه ها به این سرعت پر و خالی می شوند. این ماجرا پس از درخواست دولت ژاپن در روز چهارشنبه رخ داد که از مردم خواسته بودند تا این آخرهفته را در خانه بمانند. البته که در همین خبر گفته بودند که احتمال قرنطینه توکیو وجود دارد. در روز چهارشنبه توکیو از 41 مورد تازه ابتلا به کرونا خبر داده بود.

عکس مربوط به همین خبرگزاری است و سوپرمارکتی در توکیو.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1167

به "هجوم ژاپنی ها به سوپرمارکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم ژاپنی ها به سوپرمارکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید