شرایط نارنجی آلودگی هوا در مرکز تا روز چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش تور چین ارزان، صادق ضیاییان اظهار کرد: طی پنج روز آینده در نیمه شمالی کشور جوی پایدار و در شهر های صنعتی و پرجمعیت تداوم آلودگی هوا را خواهیم داشت. طی این مدت در بعضی نقاط استان های ساحلی خزر بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

شرایط نارنجی آلودگی هوا در مرکز تا روز چهارشنبه ادامه دارد

به گزارش ایسنا ضیاییان اضافه کرد: طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می گردد. از روز دوشنبه تا چهارشنبه (3 تا5 بهمن) برای جنوب استان های فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، جزایر واقع در خلیج فارس و پنجشنبه (6 بهمن) علاوه بر این منطقه ها در برخی نقاط هرمزگان و کرمان بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده دریای عمان و تنگه هرمز در برخی ساعات مواج خواهند بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (3 بهمن) قسمتی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای 1- و حداکثر دمای 7 درجه سانتیگراد و روز سه شنبه (4 بهمن) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 6 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

ضیائیان در خاتمه گفت: طی امروز و فردا (2 و 3 بهمن) بندرعباس با دمای 23 درجه سانتیگراد گرمترین و شهر کرد با دمای 22- و 21- درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2484

به "شرایط نارنجی آلودگی هوا در مرکز تا روز چهارشنبه ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط نارنجی آلودگی هوا در مرکز تا روز چهارشنبه ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید