وعده گروه 20 برای اختصاص 21 میلیارد دلار با هدف مقابله با ویروس کرونا

به گزارش تور چین ارزان، گروه 20 شامل اقتصادهای ثروتمند و نوظهور دنیا وعده داده است تا 21 میلیارد دلار برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اختصاص دهد.

وعده گروه 20 برای اختصاص 21 میلیارد دلار با هدف مقابله با ویروس کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، گروه 20 اوایل روز شنبه گفت: کشورهای عضو این گروه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 21 میلیارد دلار اختصاص خواهند داد.

گروه 20 با انتشار بیانیه ای اضافه نمود: این گروه همراه با کشورهای دعوت شده، کوشش های دنیای را برای حمایت از مقابله علیه شیوع ویروس کرونا هماهنگ نموده است. تا امروز اعضای گروه 20 و کشورهای دعوت شده وعده داده اند تا 21 میلیارد دلار برای حمایت از منابع اقتصادی مورد احتیاج بهداشت دنیای اختصاص دهند.

در ماه آوریل این گروه از همه کشورها، سازمان های غیردولتی و بخش خصوصی خواسته بود تا کمبود 8 میلیارد دلاری منابع اقتصادی مورد احتیاج برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را تامین نمایند.

عربستان سعودی رئیس فعلی گروه 20 وعده داده است تا 500 میلیون دلار برای حمایت از کوشش های دنیای با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا اختصاص دهد.

تا به امروز حداقل 391108 نفر در سراسر دنیا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند و بیش از 6.68 میلیون نفر نیز به این ویروس مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1337

به "وعده گروه 20 برای اختصاص 21 میلیارد دلار با هدف مقابله با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده گروه 20 برای اختصاص 21 میلیارد دلار با هدف مقابله با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید