چرا راز غارهای لانگیو در چین برملا نمی گردد؟

به گزارش تور چین ارزان، غارهای اسرار آمیز لانگیو

در طول سال ها و قرن ها کشفیات تاریخی زیادی بدست آمده اند که برخی از آن ها آنقدر عجیب بودند که انسان را به شگفتی واداشته اند و هیچ توضیحی هم برای چگونگی به وجود آمدن آن ها وجود نداشته است. یکی از این آثار تاریخی عجیب، غارهای لانگیو در چین هستند که در سال 1992 کشف شدند، این غارها که به دست چینی های باستان ساخته شدند پر از پیچیدگی و جزئیات هستند و هنوز هم باستان شناسان نمی دانند انسان های آن موقع با چه تجهیزات و قدرتی توانستند این تعداد غار را حفر نمایند. برای شنیدن داستان شنیدنی غارهای لانگیو در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

چرا راز غارهای لانگیو در چین برملا نمی گردد؟

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

غارهای شگفت انگیز لانگیو (Longyou) در یکی از استان های چین از جاذبه های عجیب و غریب این کشور هستند که خیلی ها با همراه شدن در تور چین از آن دیدن می نمایند. این غارها در سال ها 1992 کشف شدند و داستان کشف شدنشان هم بسیار جالب و شنیدنی است. در سال 1992، در نزدیکی روستای شیان بیکون در شهر لانگیو مردی به اسم وو آنای که به شکل عجیبی کنجکاو بود آغاز به کشیدن آب از آبگیری در روستای خودش کرد. او که اعتقاد داشت این آبگیر نه طبیعی است و نه آنقدرها که مردم می گویند عمیق است می خواست هر جوری شده این باور خود رابه همه مردم ثابت کند. او بعضی از روستاییان را متقاعد کرد تا با هم یک پمپ آب بخرند و آب این آبگیر را تخلیه نمایند بعد از 17 روز که سطح آب آبگیر پایین رفته بود مردم دهانه غار عجیبی را در داخل آن دیدند.

این غار که امروز به غارهای لانگیو معروف است یکی از بزرگ ترین حفاری های باستانی است که در زمانهای قدیم صورت گرفته است، در نهایت تعداد 24 غار کشف شد که هر کدام 1000 متر مربع مساحت و 30 متر ارتفاع دارند و مساحت کل این غارها 30 هزار متر مربع است.

با دیدن نشانه های حفاری بر روی دیواره های داخلی غار به راحتی می گردد فهمید که این غارها طبیعی نیستند. این نشانه های حفاری بر روی همه دیواره ها شیارهای موازی را بوجود آورده اند به طوری که بعضی از مردم بر این باورند که این نقش و نگارها نمادین هستند. این نشانه ها دقیقا شبیه نقش و نگارهایی هستند که بر روی یک کوزه دیده شده بود کوزه ای که قدمتش به سال 500 تا 800 قبل از میلاد برمی گشت و سال ها قبل در نزدیکی موزه این شهر پیدا شده بود. در این غارها پله و ستون هایی هم وجود دارد و شمایلی هم بر روی دیواره های آن حکاکی شده است.

بعضی می گویند که این غارها بیش از 2000 سال قبل و حدود سال 200 قبل از میلاد حفر شدند و به نظر می آید که برای درست کردن آن ها نزدیک یک میلیون متر مکعب سنگ برداشت شده است. پروژه به این بزرگی مطئنا باید توسط تاریخ نگاران و جهانگردان ثبت می شد اما در هیج جا اشاره ای به ساخت آن نشده و همین موضوع باستان شناسان را متعجب نموده چون چینی های باستانی همه اتفاق های تاریخی را ثبت می کردند.

منبع: amusingplanet.com

منبع: الی گشت
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 549

به "چرا راز غارهای لانگیو در چین برملا نمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا راز غارهای لانگیو در چین برملا نمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید