چمنیان: اعلام تاریخ شروع لیگ بدون نظرخواهی از سرمربیان عجیب است، لیست جدید تیم ملی ابهامات زیادی دارد

به گزارش تور چین ارزان، مشاور فنی تیم فوتبال تراکتور تبریز معتقد است سازمان لیگ باید جلسه هم اندیشی با سرمربیان لیگ فزونی برگزار و سپس تاریخ شروع لیگ را اعلام می کرد.

چمنیان: اعلام تاریخ شروع لیگ بدون نظرخواهی از سرمربیان عجیب است، لیست جدید تیم ملی ابهامات زیادی دارد

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

عباس چمنیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره تمرینات آماده سازی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: تازه برنامه بدنسازی خودمان را شروع کردیم، اما چالشی بزرگ به وجود آمده و آن هم اعلام زمان شروع مسابقات لیگ برتر است. اینطور که گفته شده در تاریخ 5 آبان ماه قرار است سوپرجام برگزار شود و بعد از آن هم 10 آبان لیگ شروع شود. بسیار عجیب است که سازمان لیگ بدون نشست هم اندیشی با سرمربیان تیم ها اقدام به اعلام زمان برگزاری مسابقات کرد.

وی اضافه نمود: نباید فراموش کنیم با یک شرایط خاص رو به رو هستیم. تیم ها از اسفندماه سال گذشته که به دلیل شیوع بیماری کرونا مسابقات لیگ برتر تعطیل شد تا الان تمرینات منظمی را پشت سر نگذاشته اند. از طرفی چون مربیان با تیم ها در ارتباط هستند، ضرورت داشت جلسه هم اندیشی در سازمان لیگ برگزار و نکات فنی رد و بدل شود. کسانی که در سازمان لیگ حضور دارند از شرایط فنی تیم ها باخبر نیستند. در این فاصله زمانی باقی مانده تا شروع مسابقات باید از سوی سازمان لیگ بازنگری و جلسه ای با حضور مربیان برگزار شود. صِرف برگزاری مسابقات نمی تواند به فوتبال ما کمک کند و چیزی که می تواند کمک حال فوتبال ایران باشد، کیفیت مسابقات لیگ است.

مشاور فنی علیرضا منصوریان در واکنش به این پرسش که آیا سرمربی تراکتور نیز از برنامه ریزی سازمان لیگ ناراحت است؟ گفت: بله! منصوریان به شدت ناراحت است، چون وقتی تیمی تازه مراحل بدنسازی را شروع کرده، نمی توان انتظار داشت در فاصله کمتر از یک ماه به سطح آمادگی کامل برسد. شاید یکی از دلایل مهم بالا بودن آسیب دیدگی در کشور ما هم همین باشد. فکر نمی کنم هیچ کشوری در دنیا به اندازه ما پارگی رباط صلیبی داشته باشد. این نشان می دهد برنامه ریزی مسابقات مطابق با آمادگی بازیکنان و زیر ساخت های ما نیست.

چمنیان درباره جابجایی تیم تراکتور و انتقاداتی که نسبت به عملکرد ضعف این تیم در جذب بازیکنان جدید مطرح شده است، گفت: سیاست گذاری منطقی که باشگاه تراکتور انجام داده این است که اسیر آشفته بازار جابجایی نشود. امسال مبالغی را می شنویم که نه تنها سیستم نظارتی کشور را حساس کرده، بلکه می تواند ضربه بسیار بزرگی به فوتبال کشورمان وارد کند. خیلی از ستاره هایی که در لیست تراکتور هم بودند، مبالغ نجومی را پیشنهاد کردند که این اتفاق اصلاً به نفع فوتبال ما نیست. تراکتور به عنوان یک باشگاه مردمی که به آینده فوتبال فکر می کند سعی کرده خیلی وارد آشفته بازار جابجایی نشود که فکر می کنم تصمیم منطقی هم بوده است. امیدوارم هواداران با صبوری خودشان کمک کنند تا بازیکنان مورد نظر با مبالغ منطقی جذب شوند.

مشاور فنی تراکتور در ادامه گفت وگو با خبرنگاران درباره اعلام لیست جدید تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ بیان کرد: لیست جدید ابهامات زیادی دارد و بعضی از بازیکنانی که در حد تیم ملی بودند به اردو دعوت نشدند. به طور مثال ما در تراکتور اشکان دژاگه و مسعود شجاعی را داریم که در حد استانداردهای بین المللی هستند و همچنین اکبر ایمانی که یکی از بهترین هافبک های میانی کشور است. جای خالی این سه نفر به شدت در لیست جدید تیم ملی احساس می شود.

سرمربی سابق تیم جوانان کشورمان با بیان اینکه خودم مربی ملی بودم یادآور شد: به طور کلی جای بعضی بازیکنان در لیست تیم ملی خالی است. بعضی از بازیکنان که به اردو دعوت شدند، در حد استانداردها و شاخصه های ملی که بتوانند به ما در راه جام دنیای کمک کنند، نیستند و این جای سوال دارد. نه تنها من، بلکه برای خیلی از اهالی فوتبال جای سوال دارد که بعضی بازیکنان با چه شاخصه هایی دعوت شدند و چطور می توانند به تیم ملی کمک کنند. در اینکه آنها بازیکنان خوبی هستند شکی نیست، اما اینکه بتوانند به تیم ملی کمک کنند جای سوال دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1534

به "چمنیان: اعلام تاریخ شروع لیگ بدون نظرخواهی از سرمربیان عجیب است، لیست جدید تیم ملی ابهامات زیادی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمنیان: اعلام تاریخ شروع لیگ بدون نظرخواهی از سرمربیان عجیب است، لیست جدید تیم ملی ابهامات زیادی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید