کارکرد همزمان کتاب و غذا در کتابفروشی مستقل شهر سئول

به گزارش تور چین ارزان، به گزارش خبرنگاران ، کره جنوبی را کشور چند ملیتی نیز می گویند زیرا اقوام و قومیت های مختلفی این کشور را برای سکونت انتخاب نموده اند. با این احوال امنیت کامل در این کشور برقرار است و دولت آن توانسته به خوبی محیطی امن برای شهروندان و گردشگران خود تامین کند.

کارکرد همزمان کتاب و غذا در کتابفروشی مستقل شهر سئول

در این کشور کتابفروشی های دولتی کمتر پیدا می گردد و بیشتر صاحبان مشاغل در صنف انتشارات و کتابفروشی ها به صورت مستقل اداره می شوند که تحت نظارت دولت و با حمایت مقامات دولتی فعالیت می نمایند.

بیشترین کتابفروشی های کره جنوبی در شهر سئول فعالیت می نمایند که از بین آنها کافه کتابفروشی کوبالت (KOBALT) یکی از معروف ترین آنهاست.

در این کتابفروشی که به تازگی طراحی و دیزاین داخلی آن را یک شرکت کره ای انجام داده است، به نوعی یک رستوران کتابفروش شناخته می گردد که در کنار تهیه غذا برای مشتری ها کتاب هم می آورد. در کره جنوبی مردم علاقه خاصی به غذا خوردن دارند و این کتابفروشی خودش را با این فرهنگ وفق داده است.

در کتابفروشی کوبالت که اولین بار در سال 2005 در خیابان اصلی شهر سئول کار خود را شروع کرد، تمرکز روی دو چیز اصلی فرهنگ کشور کره یعنی کتاب و غذا است. مسئولان کتابفروشی خودشان نیز در وب سایت و فروشگاه آنلاین خود (kobaltshop.com) نیز همین امر را تاکید می نمایند. آنها می گویند کتاب بدون غذای خود هیچ فایده ای ندارد.

در کنار میزهای چیده شده در وسط کتابفروشی قفسه های کتاب خودنمایی می نمایند که بیشتر آنها دارای کتاب هایی با ژانرهای مختلف داستان هستند که به نظر می رسد کارکرد اصلی خواندن داستان در کنار غذا باشد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1475

به "کارکرد همزمان کتاب و غذا در کتابفروشی مستقل شهر سئول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکرد همزمان کتاب و غذا در کتابفروشی مستقل شهر سئول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید