کاهش 70 میلیاردی جریمه های بانکی واحدهای دانشگاهی شاهرود و مهدی شهر

به گزارش تور چین ارزان، خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان عنوان نمود که با پیگیری مسئولان و اخذ تخفیف در جرائم تسهیلات، بدهی های سنگین بانکی واحدهای شاهرود و مهدی شهر پرداخت شد.

کاهش 70 میلیاردی جریمه های بانکی واحدهای دانشگاهی شاهرود و مهدی شهر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از سمنان در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان که صبح امروز با حضور اعضا به میزبانی واحد سمنان برگزار گردید، ابراهیم قنبری خزانه دار دانشگاه آزاد استان سمنان در گزارشی از تخفیف جرائم تسهیلات و پرداخت بدهی های واحدهای شاهرود و مهدی شهر اطلاع داد.

قنبری اظهار کرد: با تشکیل تیم عملیاتی تحت نظارت مستقیم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و به منظور برطرف مسائل و موانع اقتصادی واحدهای استان و با کوشش های مستمر مسئولان ذی ربط و تعامل صورت پذیرفته با حوزه سرپرستی امور شعب بانک ملی استان، مبلغ قابل توجهی از جرائم سنگین سه فقره از تسهیلات واحدهای شاهرود و مهدی شهر که در قالب مشارکت مدنی و فروش اقساطی اعطا شده بود، شامل تخفیف و بخگرددگی شد.

خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان میزان این تخفیف را بالغ بر 70 میلیارد ریال عنوان نمود که حدود 40 میلیارد از این مبلغ مربوط به تسهیلات واحد شاهرود و بیش از 30 میلیارد آن مربوط به واحد مهدی شهر است.

عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هم در این جلسه با بیان اینکه میزان انحراف و تحقق بودجه استان سمنان در سال اقتصادی 99-98 قابل قبول بوده است، توضیح داد: بودجه این دانشگاه به صورت ماهانه مورد کنترل قرار می گیرد تا انحرافات بودجه مدیریت و مسائل ناشی از آن پیشگیری گردد.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با تشکر از تعامل ویژه بانک ملی استان در حل وفصل مسائل موجود از همراهی و همکاری تمام کارکنان و اعضای هیئت علمی این دانشگاه در تحمل فشارهای وارده، به ویژه در موضوع وصول مطالبات معوق و کاهش هزینه ها هم قدردانی کرد.

وی با ابراز امیدواری از حمایت های سازمان مرکزی دانشگاه در برطرف مسائل و محدودیت های اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان اعلام کرد: در صورت وصول یاری های سازمان مرکزی، به زودی بدهی های بانکی واحدهای استان به صفر خواهد رسید و فصل جدیدی از کار و کوشش در مجموعه واحدهای استان شروع خواهد شد.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1509

به "کاهش 70 میلیاردی جریمه های بانکی واحدهای دانشگاهی شاهرود و مهدی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 70 میلیاردی جریمه های بانکی واحدهای دانشگاهی شاهرود و مهدی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید