کرانچار: در بازی های آسیایی نتایج خوبی می گیریم، همکاری باشگاه ها خوب بود

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی تیم فوتبال امید ابراز امیدواری کرد شاگردانش در بازی های آسیایی اندونزی نتیجه خوبی بگیرند.

کرانچار: در بازی های آسیایی نتایج خوبی می گیریم، همکاری باشگاه ها خوب بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، زلاتکو کرانچار در حاشیه مراسم بدرقه تیم امید در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری این مراسم یک تشویق خوب برای ورزشکاران است و این علاقه به جامعه ورزش را نشان می دهد. تیم امید تمام کوشش خود را می نماید تا با بهره گیری از توانایی های خود نتیجه خوبی کسب کند، البته برای المپیک 2020 نیز تجربه اندوزی خواهیم کرد.

وی تاکید نمود: اوضاع تیم امید را خوب ارزیابی می کنم، مطمئنم که بچه ها با روحیه خوبی راهی چین برای برگزاری یک ملاقات تدارکاتی می شوند.

سرمربی تیم فوتبال امید در مورد همکاری باشگاه ها با این تیم گفت: تیم نساجی نتوانست یک بازیکن به ما بدهد، اما سایر تیم ها همکاری خوبی داشتند، البته مصوبه ای که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت انعکاس خوبی در بین باشگاه ها داشت و به ما یاری کرد بازیکنان ما با کیفیت بالا در کنار هم قرار بکیرند و در حال حاضر مسئله ای نداریم.

کرانچار در انتها گفت: ما 4 ملاقات تدارکاتی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان ما شانه به شانه با حریفان بازی کردند. ما بازی اول را در عراق واگذار کردیم اما در بازی دوم برنده شدیم و این نشان می دهد که می توانیم در اندونزی نتایج خوبی کسب کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 835

به "کرانچار: در بازی های آسیایی نتایج خوبی می گیریم، همکاری باشگاه ها خوب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرانچار: در بازی های آسیایی نتایج خوبی می گیریم، همکاری باشگاه ها خوب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید