کشته و زخمی شدن 5 مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز در کانادا

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران: پلیس کانادا روز گذشته گفت، 3 مامور پلیس شهر مونکتون در تعقیب یک جنایتکار کشته و 2 مامور دیگر زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن 5 مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز در کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، پلیس کانادا بیان کرد: در ماموریت تعقیب یک جنایتکار که مسلح به تفنگ بوده و لباس استتار برتن نموده بود 3 مامور پلیس شهر مونکتون کشته و 2 نفر دیگر زخمی شدند.

بر اساس این گزارش پلیس کانادا اضافه نمود: تحقیقات و جستجو برای یافتن جاستین بورکوئه 24 ساله ادامه داشته و از ساکنان منطقه خواسته شده تا در خانه های خود بمانند و درها را قفل نمایند.

سخنگوی پلیس کانادا تاکید نمود: در عملیات تعقیب و گریز این جنایتکار 3 مامور پلیس کشته و 2 نفر دیگر زخمی شده و برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.

مونتکون شهری با 70 هزار نفر جمعیت در ایالت نیو برونسویک در شرق کانادا واقع شده است. شلیک گلوله و استفاده از اسلحه در کانادا نسبت به آمریکا امری غیر معمول و غیر متداول است.

سخنگوی پلیس کانادا اضافه نمود: پس از دریافت گزارش های مربوط به مردی که لباس ویژه استتار پوشیده و سلاح در اختیار داشته عملیات برای یافتن وی شروع شده است. منابع بیمارستانی شهر مونتکون نیز از مراجعه 3 نفر که بر اثر شلیک گلوله زخمی شده اند خبر داده اند.

آخرین مورد از تیراندازی مرگبار در کانادا مربوط به سال 2005 میلادی در آلبرتا است که در جریان آن یک مرد مسلح 4 مامور پلیس کانادا را از پا درآورد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 447

به "کشته و زخمی شدن 5 مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشته و زخمی شدن 5 مامور پلیس در عملیات تعقیب و گریز در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید