گردشگری مجازی در هرمزگان راه اندازی شد

به گزارش تور چین ارزان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: گردشگری مجازی در استان راه اندازی شد.

گردشگری مجازی در هرمزگان راه اندازی شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با آژانس دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند امروز دوشنبه 4 فروردین با اشاره به این مطلب گفت: با توجه به شرایط حساس موجود و شیوع بیماری کرونا، گردشگری مجازی به منظور جلوگیری از سفرهای تفریحی و غیرضروری در هرمزگان راه اندازی شد.

او با اشاره به اینکه سایت گردشگری مجازی هرمزگان باهدف معرفی پیشینه تاریخی، آثار باستانی و جاذبه های گردشگری در مدت زمانی اندک راه اندازی شده است، اضافه کرد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.hormozganeman.ir از نمایشگاه مجازی آثار و جاذبه های شاخص استان هرمزگان دیدن نمایند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ادامه داد: همچنین فیلم هایی از جاذبه های فرهنگی و تاریخی استان آماده شده و به زودی در سایت اداره کل قابل دسترسی است.

او تاکید نمود: امیدواریم با راه اندازی گردشگری مجازی، علاقمندان به سفر از منازل خود جاذبه ها و آثار تاریخی و فرهنگی هرمزگان را ببینند و در آینده ای نزدیک و بعد از شکست بیماری کرونا ویروس میزبان شایسته ای برای هموطنان عزیز خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1162

به "گردشگری مجازی در هرمزگان راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری مجازی در هرمزگان راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید