گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عباسی: برنز واترپلو حق مان بود

به گزارش تور چین ارزان، ملی پوش واترپلو ایران با بیان اینکه کسب مدال برنز حقشان است، گفت: با این کادرفنی خوب و فدراسیون قوی هیچ موفقیتی غیرقابل تصور نیست.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عباسی: برنز واترپلو حق مان بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدجواد عباسی عضو تیم ملی واترپلو ایران پس از کسب مدال برنز تیم ملی واترپلو بعد از 44 سال در بازی های آسیایی اظهار کرد: خدا را شکر که توانستیم بعد از 44 سال این مدال برنز را کسب نموده و طلسم شکنی کنیم. بازی رده بندی بسیار سخت بود اما همه کوشش خود را کردیم که در صندلی سوم این رقابت ها قرار بگیریم.

وی اضافه نمود: بازی نزدیکی را با چین انجام دادیم اما هرآنچه که کادر فنی گفته بود را داخل استخر اجرا کردیم و حتی در بسیاری از دقایق بازی از حریف خود پیشی گرفتیم. با این حال توانستیم حق خود را گرفته و به مدال برنز این رقابت ها برسیم.

ملی پوش واترپلو ایران در پاسخ به این سوال که این مدال برنز را به چه کسی تقدیم می نماید اظهار کرد: اگر بخواهم این مدال تاریخی را به شخص خاصی تقدیم کنم باید اسامی زیادی را نام ببرم. با این حال من این مدال را به خانواده ام، خواهر و برادرانم که در یک خانواده پرجمعیت هستیم تقدیم می کنم. اصالتاً کرمانشاهی هستم و چند ماه است که با حضور در اردوها از خانواده خود دورم، اما همه جوره من را حمایت نموده اند و خدا را شکر با کسب این مدال دست خالی به خانه برنمی گردم.

عباسی ادامه داد: همچنین این مدال را به یکی از دوستانم که در سختی ها کنارم بود تقدیم می کنم. برای خودم و نسل های بعد دعا می کنم تا به موفقیت های بزرگتری دست پیدا نمایند. با این کادرفنی و فدراسیون قوی هیچ چیز دور از انتظار نیست و می توانیم با حمایت هایی که صورت می گیرد، در دوره های بعد به مدال طلای بازی های آسیایی برسیم.

وی اعلام کرد: این بازی ها به میزبانی ژاپن برگزار می گردد و ما شانس این را داریم که با تیم های چین و قزاقستان برای کسب سهمیه مسابقه دهیم. هیچ چیز دور از دسترس نیست و قطعاً ما می توانیم با این تیم که امروز مشاهده کردید با حمایت کمیته ملی المپیک به دستاوردهای بزرگتری برسیم و در مسابقه های المپیک با بزرگان واترپلوی دنیا روبرو شویم.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 898

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عباسی: برنز واترپلو حق مان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، عباسی: برنز واترپلو حق مان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید