گلکسی A52 عالیست اما با داشتن این ویژگی بی نقص می شد

به گزارش تور چین ارزان، گلکسی A52 (و گلکسی A52 5G) گوشی میان رده بسیار جذابی است که توانسته در بازار گوشی های میان رده سروصدای زیادی راه بیندازد. گوشی های میان رده سامسونگ روزبه روز بهتر می شوند و گلکسی A52 با قابلیت هایی مانند نمایشگر مبتنی بر رفرش ریت بالا، اسپیکرهای استریو و مقاومت در برابر نفوذ آب راهی بازار شده است.

گلکسی A52 عالیست اما با داشتن این ویژگی بی نقص می شد

علاوه بر این، گلکسی A52 از جمله گوشی های سامسونگ است که 3 نسخه جدید اندروید را دریافت می نماید و این یعنی با خیال راحت برای چند سال می توانید از آن بهره ببرید. از بین ویژگی های مهم این گوشی می توانیم به نمایشگر 90 هرتزی و چیپست اسنپدراگون 720G اشاره کنیم که عملکرد بسیار روانی را برای این گوشی به ارمغان آورده اند.

اندازه نمایشگر کاملا ایدئال است و همچنین نباید عمر باتری بالا و سرعت بالای شارژ را از قلم بیندازیم. با وجود اینکه میزان بلندی صدا احتمالا نمی تواند بعضی کاربران را راضی کند، اما در عوض اسپیکرهای استریو کیفیت خیلی خوبی را ارائه می نمایند.

فقدان دوربین زوم

با وجود تمام قابلیت های جذاب این گوشی، فقدان دوربین تله فوتو به شدت احساس می گردد. دوربین اصلی و اولترا واید گلکسی A52 با توجه به قیمت این گوشی در بیشتر شرایط کیفیت خیلی خوبی دارند اما فقدان یک دوربین تله فوتو تجربه عکاسی را محدود می نماید. اگرچه با استفاده از دوربین اصلی هم می توانید از زوم بهره ببرید، اما حتی با عظیمنمایی 2 برابری هم کیفیت عکس ها افت قابل توجهی پیدا می نمایند و فراتر از این مقدار عظیم نمایی هم عکس هایی ثبت می شوند که حتی مناسب ارسال سریع در شبکه های اجتماعی نیستند.

روی هم رفته تعبیه نشدن چنین دوربینی در گلکسی A52 کاملا قابل درک است. شرکت ها برای ساخت چنین گوشی هایی باید دست به انتخاب بزنند و در نهایت ویژگی هایی در این فرایند فدا می شوند. علاوه بر این، سامسونگ هر ساله تعداد زیادی گوشی راهی بازار می نماید و اگر مثلا برای یک گوشی میان رده تمام ویژگی های جذاب را ارائه کند، چنین اقدامی منجر به کاهش فروش تعدادی از دیگر گوشی های این شرکت خواهد شد.

با این حال، اگر دوربین زوم اهمیت زیادی برای شما ندارد، گلکسی A52 کماکان یکی از بهترین گوشی های میان رده در بازار محسوب می گردد. همچنین اگر خواهان استفاده از چنین دوربینی هستید، می توانید گلکسی A72 را بخرید که تقریبا به غیر از داشتن تله فوتو تفاوت مهمی با این گوشی ندارد. البته این گوشی قیمت بالاتری دارد و به دلیل همین شباهت گسترده، کمتر کاربری حاضر است آن را به جای A52 بخرد.

آیا از گوشی گلکسی A52 استفاده می کنید؟ به نظر شما این گوشی با داشتن چه ویژگی هایی جذاب تر می شد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1965

به "گلکسی A52 عالیست اما با داشتن این ویژگی بی نقص می شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "گلکسی A52 عالیست اما با داشتن این ویژگی بی نقص می شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A52 عالیست اما با داشتن این ویژگی بی نقص می شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید