یک توصیه تغذیه ای به افراد دیابتی

به گزارش تور چین ارزان، نتایج یک آنالیز نشان می دهد: بیماران دیابتی که در شب از غذای فرآوری شده کمتری مصرف نمایند، ممکن است عمر طولانی تری داشته باشند.

یک توصیه تغذیه ای به افراد دیابتی

به گزارش خبرنگاران، نتایج یک مطالعه نو حاکی از آن است که افراد مبتلا به دیابت که در وعده غذایی شام از غذاهای فرآوری شده کمتری مصرف می نمایند، ممکن است عمر طولانی تری داشته باشند. زمان صرف غذا باید مطابق با ساعت بیولوژیک باشد- یک فرآیند طبیعی است که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می نماید و هر 24 ساعت تکرار می گردد.

به گفته متخصصان مصرف مواد غذایی خاص در ساعات مختلف روز می تواند سلامت مبتلایان به دیابت را تحت تاثیر قرار دهد و آن را بهبود دهد.

متخصصان چینی اظهارکردند: در آنالیز های خود مشاهده کردیم که خوردن سیب زمینی در وعده غذایی صبحانه، غلات کامل در وعده عصرانه، سبزیجات و مواد غذایی کمتر فرآوری شده در شب تاثیر بهتری بر سلامت افراد مبتلا به دیابت دارد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از هندوستان تایمز، آنان داده های 4642 فرد مبتلا به دیابت را آنالیز کردند تا خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی را معین نمایند که تعیین شد افراد مبتلا به دیابت که صبح ها سیب زمینی یا سبزیجات حاوی نشاسته، غلات سبوس دار را در بعد از ظهر و هنگام عصر از سبزیجات تیره مصرف می نمایند، کمتر به علت بیماری قلبی جان خود را از دست می دهند بعلاوه افرادی که در وعده غذایی شام از مواد غذایی تولید شده مصرف می نمایند بیشتر محتمل است به علت بیماری قلبی جان خود را از دست بدهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1401 بروزرسانی: 24 خرداد 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2351

به "یک توصیه تغذیه ای به افراد دیابتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک توصیه تغذیه ای به افراد دیابتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید