10 مورد از مراکز خرید دبی با قیمت مناسب

به گزارش تور چین ارزان، مراکز خرید دبی از جمله جاذبه های این شهر به حساب می آیند که تحت هیچ شرایطی نمی توان از آن ها چشم پوشی کرد. البته برخلاف تصور بعضی از افراد که فکر می نمایند دبی شهر گرانی است و نمی توان به راحتی در آن خرید کرد، باید بگوییم که اتفاقاً اگر بدانید و بلد باشید که چطور و چگونه در دبی خرید کنید به راحتی می توانید خریدی متفاوت و مالی را در این شهر تجربه کنید. شهر دبی شهر جاذبه های باورنکردنی است. به همین علت ما هم قرار است شما را با خریدهای شگفت انگیزی در این شهر آشنا کنیم. خریدهایی که بعد از بازگشتتان به ایران شاید باور نکنید که آن ها را از دبی تهیه نموده اید.

10 مورد از مراکز خرید دبی با قیمت مناسب

مراکز خرید دبی ، یک بار برای همواره

مراکز خرید دبی تنوع بسیار زیادی دارند. به عبارتی این مراکز خرید برای تمام افراد با تمام توان مالی، محصولاتی لوکس و بی نظیر را ارائه می نمایند. قبل از همه اجازه دهید کمی در خصوص اوت لت ها صحبت کنیم. در واقع این مراکز خرید با توجه به اسمی که بر روی آن ها قرار داده شده قرار است اجناسی باقیمت های بسیار مقرون به صرفه تر را به شما ارائه نمایند. البته تصور نکنید که این اجناس پاره، کهنه و یا عیب دار هستند.

واقعیت این است که اوت لت ها در هر کشوری جزء مراکز خریدی به حساب می آیند که شما می توانید در آن ها اجناس موردنظر خود را با قیمت مناسب و بسیار پایین تری تهیه کنید. تمامی برندهای معروف و خوشنام در این مراکز خرید حضور دارند و فقط ممکن است اجناسی که به شما ارائه می نمایند اجناس و محصولات تک سایز یا اجناس فراوری شده در مدت زمان یک سال گذشته باشد.

حالا در ادامه با هم 11 مرکز خرید از برترین و مالی ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- اوت لت مال مجذوب کننده دبی

اولین مرکز خرید از مراکز خرید دبی که قصد داریم به شما معرفی کنیم اوت لت مال بزرگ دبی است. در این مرکز خرید شما به راحتی می توانید تمام مایحتاج خود را تهیه نموده و هر آنچه را که لازم دارید بخرید. اگر به اوت لت مال دبی رفتید خرید سوغاتی را از قلم نیاندازید. خرید لباس هایی که مد روز هستند، برندهای مختلف و مطرح دنیا در حوزه لوازم آرایشی بهداشتی، شکلات و خوراکی، جواهرات، چمدان، کیف و کفش و هر آنچه که ممکن است شما به آن نیاز و نیاز داشته باشید در این مرکز خرید وجود دارد.

حتی در طبقه اول این مرکز خرید برندهای معتبر غذا و خوراکی نیز حضور دارند. شما می توانید یک روز کامل خود را در این مرکز خرید به راحتی سپری کنید. البته اوت لت مال دبی نسبت به مرکز شهر فاصله زیادی دارد. ولی جای هیچ نگرانی نیست. طور معمول تمامی هتل ها به سمت این مرکز خرید سرویس رفت وبرگشت رایگان دارند. بعلاوه بد نیست بدانید که اوت لت مال دبی در بخش جنوب شرقی شهر قرار گرفته است.

2- وافی مال دبی

دومین مرکز خرید دبی وافی مال نام دارد. یک مرکز خرید مقرون به صرفه با معماری مجذوب کننده و متمایز که مناسب عکس گرفتن و ثبت تصاویر و لحظات بی نظیر هم هست. در این مرکز خرید شما با معماری پرابهت مصر باستان از نزدیک روبرو خواهید شد. اهرام ثلاثه و معابدی که در این کشور وجود دارند، به وضوح شما را به سرزمین افسانه ای مصر خواهند برد. بعلاوه بوتیک های متعدد و مختلفی در این مرکز خرید وجود دارند که متعلق به برندهای معتبر و خوشنام دنیا هستند.

در کنار این معماری منحصربه فرد، تجربه خرید از برندهای معتبر و خوشنام دنیای می تواند تجربه ای متفاوت از خرید در دبی را برای شما خلق کند. این مرکز خرید مجذوب کننده تقریباً در محدوده شمال شرق دبی واقع شده و دسترسی به آن آسان و راحت است.

3- نخیل مال دبی

این مرکز خرید هم در دسته مراکز خرید مقرون به صرفه شهر دبی قرار گرفته است. پاساژها و مراکز خرید و فروشگاه های لوکس و زیبایی دارد و برندهای متنوع و متعددی را در خود جای داده است. خرید از این مال در روزهای معمول و عادی هفته هزینه ای بسیار کم و اندک را برای شما در بر دارد. اگر در زمان عرضه کالا با تخفیف، به این مرکز خرید مراجعه کنید بدون شک از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

بعلاوه در این مرکز خرید تنوع کافی شاپ ها و رستوران ها زیاد است. ضمن اینکه برای سرگرمی بچه ها و نوجوانان هم یک شهربازی بدون محدودیت سنی در این فضا طراحی و اجرا شده است. شاید باور نکنید اما وجود همین شهربازی سبب شده که نخیل مال به یکی از جاذبه های سرگرمیی شهر دبی هم تبدیل گردد.

4- سیتی سنتر زیبای دیره

در منطقه دیره دبی یک مرکز خرید مقرون به صرفه و بسیار پرطرف دار با نام سیتی سنتر وجود دارد. بدون شک اگر در دسته گردشگران همیشگی شهر دبی باشید، نام سیتی سنتر را زیاد شنیده اید. این مرکز خرید در شهر دبی به شدت مقرون به صرفه است و بعید است که گردشگری به دبی سفر کند و سری به سیتی سنتر نزند.

این مال بزرگ با 11 سالن سینمای مجهز، یک شهربازی، دو هتل، کافی شاپ، فودکورت و تقریباً 350 فروشگاه مختلف از برندهای خوشنام دنیا تجهیز شده است. شک نکنید که این مرکز خرید قطعاً اوقات خوشی را برای تمام افراد در تمام سنین رقم خواهد زد. مرکز خرید سیتی سنتر دیره در خیابان الاتحاد قرار گرفته و دسترسی به آن اولیه و آسان است.

5- مرکز خرید لوکس بورجومان

مرکز خرید بعدی در دبی که در دسته مالی ترین مراکز خرید دیگر دبی قرار گرفته است، مرکز خرید بورجومان مال نام دارد. یکی از قدیمی ترین و برترین مراکز خرید این شهر که تجربه متفاوتی از خرید در دبی را برای شما رقم خواهد زد. شما در این مرکز خرید فروشگاه های خوشنام از برندهای محبوب و معتبر دنیا را مشاهده می کنید که کالاهای خود را با برترین قیمت به گردشگران و مسافران عرضه می نمایند. در این مرکز خرید هم سینما، فضای بازی بچه ها، تنوع بالای کافه ها و رستوران ها سبب شده که بورجومان مال به یکی از مدرن ترین و پرطرف دارترین مراکز خرید دبی تبدیل گردد. بورجومان مال فاصله اندکی تا مرکز شهر داشته و شما به راحتی می توانید با مترو خود را به این مرکز خرید برسانید.

6- مرکز خرید مجذوب کننده سیتی واک

این مرکز خرید در دبی برخلاف نام لوکسی که دارد به هیچ عنوان قرار نیست کالاهای گران قیمتی را به شما ارائه کند. این مجموعه مجذوب کننده در بدو ورود با معماری عجیب خود جلب توجه می نماید که بسیار خلاقانه و خاص است. بعلاوه وجود شهربازی و تنوع بالای کافه ها و رستوران ها در این مرکز خرید شما را مجبور می نماید که تا انتهای این مرکز خرید پیش رفته و حتماً خرید جالبی را در آن تجربه کنید. بد نیست بدانید که تقریباً 140 برند معتبر و خوشنام دنیای در این مرکز خرید گرد هم آمده اند تا خرید برای شما امری مجذوب کننده و دلپذیر باشد. مرکز خرید سیتی واک در خیابان صفا و بافاصله اندکی از ساحل قرار گرفته است.

7- مرکز خرید امارات مال

اگر به دبی سفر کردید، توصیه می کنیم که حتماً سری هم به این مرکز خرید دبی بزنید. مرکز خرید امارات مال یکی از برترین ها در شهر دبی به شمار میرود. مملو از برندهای پرطرف دار و لوکس دنیای است و با هر سبک و سلیقه ای که باشید شما را دست پر به هتل می فرستد. این مرکز خرید مجذوب کننده در برخی از ماه های سال کمپین های بزرگ تخفیف را برای گردشگران و مسافران خود ارائه می نماید و شما می توانید با هزینه ای بسیار ناچیز مایحتاج خود را تهیه نموده و خریدهای دلنشین و خوبی داشته باشید.

ضمن اینکه در این مرکز خرید کافه ها و رستوران های متعدد و متنوعی هم حضور دارند که در زمان خستگی به گرمی پذیرای شما هستند. در کنار تمامی این امکانات پیست اسکی، فضای بازی بچه ها و سایر سرگرمیات هم برای تمام سنین و تمام افراد خانواده در نظر گرفته شده است. امارات مال دبی در مرکز شهر قرار گرفته است و دسترسی و رفت وآمد آن به آسانی انجام خواهد شد.

8- مارینا مال دبی

از دیگر مراکز خرید مالی و البته لوکس دبی، مارینا مال است. این مجموعه هم یکی از برترین ها به شمار میرود. مملو از فروشگاه های پرطرف دار است و شما به راحتی می توانید تمام خریدهای خود را فقط در یک روز در این مال انجام دهید. فضای کاملاً اختصاصی و دلچسبی برای سرگرمی بچه ها دارد که یاری می نماید شما خرید آسان تری را تجربه کنید. بعلاوه در این مرکز خرید یک فودکورت تعبیه شده که در فضای اسکله است و به شما این امکان را می دهد که در حین خرید اگر خسته شدید با برترین ویو و چشم انداز نوشیدنی و غذای خود را نوش جان کنید. تنوع برندهای معتبر و لوکس و البته مشهور و خوشنام در این مرکز خرید بالا بوده و شما با هر بودجه ای که داشته باشید می توانید در این مرکز خرید تجربه فوق العاده ای را از خرید در دبی کسب کنید.

9- مرکز خرید سیتی سنتر دبی

این مرکز خرید هم از دیگر مراکز خرید دبی به شمار میرود که با برندهای لوکس و خوشنام خریدی مالی را برای شما رقم خواهد زد. این مرکز خرید برای تمام افراد با هر سلیقه ای می تواند یک تجربه خرید متفاوت باشد. حتی اگر کودک شما حوصله همراهی با شما را نداشت شما به راحتی می توانید او را به شهربازی سرپوشیده برده و خودتان مشغول خرید شوید. در سیتی سنتر دبی، شما با 400 فروشگاه از برترین و معتبرترین برندهای دنیا روبرو هستید. برندهایی مانند سنتر پوینت، دبنهامز، نایکی، آدیداس، لوریل و غیر که همگی شعبه های لوکسی در این مرکز خرید دارند. این مرکز خرید دقیقاً در قسمت شرق دبی واقع شده است.

10- اوت لت مال ابن بطوطه

این مرکز خرید، هم به لحاظ معماری و هم از نظر خرید و تنوع محصولات، برترین محسوب می گردد. شما در این مرکز خرید با معماری 6 کشور برتر دنیا روبرو هستید که ایران هم یکی از آن ها است. معماری هایی که منحصر به فرد هستند و با ظرافت هر چه تمام تر، زیبایی و شکوه خود را به رخ می کشند. هند، چین، ایران، مصر، تونس و آندلوس از جمله کشور هایی هستند که معماری مجذوب کننده و زنده ای در این مرکز خرید دارند. بعلاوه برند های خوشنام و معتبر دنیای هم در این مجموعه کالا های متنوع خود را با قیمت های مالی به گردشگران عرضه می نمایند.

11- مرکز خرید فستیوال سیتی دبی

آخرین مرکز خرید دبی که قصد داریم به شما معرفی کنیم مرکز خرید فستیوال سیتی دبی نام دارد. در این مرکز خرید مانند سایر مال ها و مراکز خرید دبی شما با فروشگاه های معتبر و خوشنام دنیای روبرو هستید. بعلاوه فضای باز و زیبا در کنار سینما، شهربازی، پایکوبی آب و نور و البته فودکورت از دیگر جاذبه های این مرکز خرید هستند.

مرکز خرید فستیوال سیتی دبی هم تقریباً 400 برند خوشنام و معتبر دنیای را در خود جای داده که برترین کالاها و خدمات خود را با نازل ترین و مالی ترین قیمت ها به گردشگران و مسافران ارائه می نمایند. این مرکز خرید در شهر دبی گزینه بسیار مناسبی هم برای خرید و هم برای سرگرمی محسوب می گردد. مرکز خرید فستیوال سیتی دبی تقریباً در بخش شرقی این شهر قرار گرفته است.

مراکز خرید دبی برای عاشقان خریدهای مقرون به صرفه

ما در این مطلب کوشش کردیم تا برترین و مالی ترین مراکز خرید لوکس و عجیب دبی را به شما معرفی کنیم. درهرحال دبی شهر گرانی است اما شما بدانید که این جمله برای تمام افراد صادق نخواهد بود. اگر بدانید در کجا و کدام مال دبی خرید کنید، بدون شک خریدی مقرون به صرفه و شگفت انگیز را در این شهر گران و لوکس تجربه خواهید کرد. اگر به دبی رفتید حتماً 1 روز را به خرید و گردش در این مال ها اختصاص داده و خاطرات بی نظیر و بعلاوه خرید مجذوب کنندهی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 10 شهریور 1403 بروزرسانی: 10 شهریور 1403 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2607

به "10 مورد از مراکز خرید دبی با قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مورد از مراکز خرید دبی با قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید