4 مجروح حاصل برخورد مینی بوس با دیوار

به گزارش تور چین ارزان، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت از نقص فنی یک دستگاته خودروی مینی بوس و برخورد خودرو با دیواری در منطقه 4 شهرداری اطلاع داد و گفت: این حادثه 4 مجروی در پی داشت.

4 مجروح حاصل برخورد مینی بوس با دیوار

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ محمد رازقی گفت: در ساعت 10:20 صبح دیروز بیست و نهم مهر ماه در جهت شمال به جنوب خیابان استخر قبل از تقاطع استقلال (منطقه 4) یک دستگاه مینی بوس که در این جهت مشغول تردد بود، پس از طی جهتی بدون ترمز به شدت با دیواره های کناری قسمتی از خیابان استخر برخورد می نماید.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت بیان کرد: این مینی بوس که متعلق به سرویس یکی از سازمان های دولتی بود، پس از خالی کردن ترمز دیگر قادر به کنترل وسیله خود نبود و پس از طی کردن مسافتی به کناره خیابان برخورد می نماید.

این مقام انتظامی توضیح داد: بلافاصله پس از دریافت این خبر از سوی منطقه 4 پلیس راهور فاتب، تیمی از کارشناسان پلیس راهور پایتخت در محل حاضر شدند و در ابتدا ضمن ایمن سازی محدوده حادثه به منظور عدم تکرار تصادف و حادثه بعدی، به آنالیز علل و علت این تصادف پرداختند و مشاهدات خود را یادداشت کردند.

رازقی اضافه نمود: عوامل اورژانس نیز به موقع در سر صحنه حادثه حاضر شدند و 4 مصدوم این حادثه را پس از معاینه در محل به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کردند.

وی در مورد علت این حادثه، گفت: علت این حادثه نقص فنی در ناحیه ترمز خودروی مینب بوس بوده که راننده مینی بوس می بایست قبل از حرکت نسبت به بازبینی و برطرف نقص مینی بوس اقدام می نموده است.

رازقی از رانندگان خودرو ها مخصوصا رانندگان سرویس های مدارس و اداره ها، خواست: قبل از حرکت حتما سیستم های ترمز خودرو خود را کنترل نموده و از حرکت با خودرویی که دارای نقص فنی است خوددراری کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 751

به "4 مجروح حاصل برخورد مینی بوس با دیوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 مجروح حاصل برخورد مینی بوس با دیوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید