49 فرد مبتلا به کرونا در همدان درمان شدند

به گزارش تور چین ارزان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 49 تن از مبتلایان به ویروس کرونا در این استان بهبود یافتند و از بیمارستان ترخیص شدند.

49 فرد مبتلا به کرونا در همدان درمان شدند

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، رشید حیدری مقدم اعلام کرد: طبق آخرین آمار و نتایج به دست آمده، شمار مبتلایان به کرونا در استان همدان به 96 نفر رسیده است.

وی اضافه نمود: نتیجه آزمایش ویروس کرونای 27 نفر در شهرستان همدان، 17 نفر در اسدآباد، 15 نفر در نهاوند، 10 نفر در ملایر، هشت تن رزن، پنج تن در بهار، پنج تن در کبودراهنگ، پنج تن در فامنین و 2 تن در تویسرکان مثبت بوده و 2 تن از مبتلایان مربوط به افرادی است که از خارج استان وارد همدان شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان این که شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در این استان چهار تن است، اضافه نمود: هر مرگی را نمی توان به ویروس کرونا ربط داد بلکه باید تاثیر ویروس کرونا در فوت افراد توسط کمیته مرگ دانشگاه علوم پزشکی تایید گردد.

حیدری مقدم اظهار کرد: هم اینک 220 فرد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان همدان بستری و تحت درمان هستند و هیچ گونه کمبود تجهیزات برای درمان افراد بستری در بیمارستان ها وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1131

به "49 فرد مبتلا به کرونا در همدان درمان شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "49 فرد مبتلا به کرونا در همدان درمان شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید