7 نکته برای داشتن یک آرایش چشم طبیعی و مجذوب کننده

به گزارش تور چین ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- چشم ها ظریف ترین و مجذوب کننده ترین عضور صورت هستند که در ظاهر کلی آرایش ما تاثیر زیادی دارند. یک آرایش مجذوب کننده و بی نقص چشم می تواند تاثیر زیادی در زیبایی صورت داشته باشد. اگر به عکس های مدل ها دقت کنید به راحتی متوجه خواهید شد که آرایش چشم ها در میکاپ آنها بسیار تاثیر گذار بوده است. برای یک آرایش طبیعی چشم باید در کنار توجه به رنگ ها از مواد آرایشی با کیفیت هم استفاده کنیم.

7 نکته برای داشتن یک آرایش چشم طبیعی و مجذوب کننده

درواقع استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت در کنار طبیعی و زیباتر شدن آرایش چشم شما یاری می نماید تا سلامت چشم شما به خطر نیفتد. چشم ها معمولا در معرض آلودگی زیادی قرار دارند و مواد آرایشی نامرغوب گاهی اوقات موجب آسیب های دائمی و خطرناکی به چشم ها می شوند. استفاده از برندهای اصل ایرانی و خارجی در این زمینه این اطمینان را به شما می دهند که چشمان شما زیباتر و سالم تر خواهد ماند. در ادامه به چند نکته در ارتباط با داشتن یک آرایش طبیعی و مجذوب نماینده اشاره می کنیم. پس با ما همراه شوید.

  1. تمیز کردن پلک ها

    قبل از آغاز هر کاری در آرایش چشم شما باید مطمئن شوید که پلک های شما تمیز هستند. برای این کار از یک پد پاک نماینده مواد آرایش بهره ببرید و سپس به سراغ شوینده هایی مانند مایع شستشو یا صابون بروید. زیرا استفاده از مواد شوینده به تنهایی نمی تواند مواد آرایشی به جای مانده از قبل را پاک کند. با شستن چشم ها شما مطمئن خواهید شد که مواد قبلی آرایش شما در آرایش جدیدتان وارد نمی شوند و آرایش چشمهای شما تمیز خواهد بود.

  2. استفاده درست از پرایمر

    پرایمر یاری می نماید که سایه چشم و در کل آرایش چشم شما در طول روز بدون تغییر بماند. بنابراین شما قبل از آغاز آرایش خود باید از یک پرایمر نزدیک به رنگ پوست خود بهره ببرید. ابتدا کمی مرطوب نماینده در اطراف چشم استفاده نموده و سپس مقداری پرایمر بزنید. با ضربه انگشت به راحتی می توانید پرایمر را در همه قسمت های چشم پخش کنید. سپس باید به مدت 10 دقیقه صبر کنید تا چشم شما آماده پذیرش میکاپ گردد. با استفاده از پرایمر آرایش شما طبیعی تر به نظر خواهد رسید.

  3. سایه چشم

    یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی برای میکاپ سایه چشم است. شما با توجه به رنگ صورت و سبک آرایش خود می توانید از رنگ های مختلف سایه چشم بهره ببرید. سایه های چند رنگ و پالتی در این زمینه گزینه های خوبی هستند و برای موقعیت های مختلف و ست کردن با دیگر رنگ آرایش و لباس خود می توانید از آنها بهره ببرید. گاهی اوقات سایه های براق و شاینی با لباس های شما ست می شوند اما سایه های محوتر معمولا چشم شما را مجذوب نماینده تر و طبیعی تر خواهند کرد. بعضی از سایه ها با مارک های معتبری مانند مک، مای و غیره دارای فرمولاسیون سبکی هستند که بر روی پلک شما سنگینی نخواهند کرد و زیبایی طبیعی چشمان شما را حفظ خواهند کرد.

  4. خط چشم

    خط چشم از محصولات ضروری در یک آرایش چشم است. درواقع خط چشم آرایش شما را تکمیل می نماید. به هر مقدار که در کشیدن خط چشم مهارت داشته باشید میکاپ نهایی شما حرفه ای تر و زیباتر خواهد شد. بهتر است خط چشم را قبل از ریمل بهره ببرید. خط چشم دارای انواع مختلف مایع و مویی یا مدادی و ماژیکی است. برترین مدلهای رنگی، اکلیلی و ضد آب خط چشمدر مارک های معتبری مانند کالیستا، فلورمار، گلدن رز، دوسه، اسنس و آکوا یاری می نمایند تا در صورت اصل بودن چشم های شما مدت زمان زیادی با خط چشم به جای مانده و دچار ریزش نشوند. این نوع از خط چشم ها نه تنها به چشمان شما آسیب نمی زنند بلکه آرایش شما را طبیعی تر نشان می دهند.

  5. براش سایه

    براش سایه یاری می نماید تا سایه بر روی پلک های شما در یک جا باقی نماند و به خوبی در همه جای پلک شما پخش گردد. استفاده از براش بعلاوه یاری می نماید تا سایه شما طبیعی تر بوده و سرعت آرایش کردن نیز بالاتر برود.

  6. استفاده از فر مژه

    برای آماده کردن چشم ها و مژه خود برای ریمل زدن بهتر است از یک فر مژه یاری بگیرید. شما با یک فر مژه با کیفیت می توانید مژه های خود را حالت دهید و با این کار ریمل بر روی چشمان شما زیباتر خواهد نشست. به یاد داشته باشید که حتما قبل از استفاده از فر مژه مژه های خود را کامل تمیز نموده و فر مژه را زیاد فشار ندهید. زیرا این کار موجب شکستن مژه های شما می گردد.

  7. ریمل

استفاده از ریمل هم پس از خط چشم یاری می نماید تا زیبایی چشم های شما بیشتر گردد . انواع ریمل با قیمت های مختلف در بازار موجود است که انواع مارک خوب و اصل آن یاری می نماید تا مژه های شما بلندتر و برجسته تر ب نظر برسد. خربد یک ریمل حجم دهنده و ضد آب از برترین برند مانند مک، مای و غیره یاری می نماید تا آرایش چشم شما کامل تر بوده و حالت مجذوب نماینده تری به خود بگیرد. بهتر است برای طبیعی تر شدن آرایش چشم خود از ریمل با برندهای اصل بهره ببرید تا سلامت چشم های شما هم به خطر نیفتد.

نویسنده: وحیده امینی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 2315

به "7 نکته برای داشتن یک آرایش چشم طبیعی و مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 نکته برای داشتن یک آرایش چشم طبیعی و مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید