احتمال بازگشت ایکاردی به ایتالیا در انتها فصل

به گزارش تور چین ارزان، مهاجم آرژانتینی اینتر ممکن است در انتها قرارداد قرضی اش با پاری سن ژرمن به ایتالیا بازگردد.

احتمال بازگشت ایکاردی به ایتالیا در انتها فصل

با ما همراه باشید و با تور زمستانی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، مائورو ایکاردی که در تابستان گذشته پس از اختلافی که با مدیران باشگاه اینتر پیدا کرد، مجبور شد در آخرین روز نقل وانتقالات تابستانی با قرارداد قرضی یک ساله راهی پاری سن ژرمن گردد، ممکن است در سرانجام فصل به ایتالیا بازگردد و بند قطعی کردن قراردادش توسط باشگاه پاری سن ژرمن را وتو کند.

بر اساس گزارش سایت اف سی اینترنیور، به هنگام بستن قرارداد با پاری سن ژرمن، یک واسطه به نام اولیسه ساوینی به ایکاردی و وندا نارا، همسر و مدیر برنامه های این مهاجم آرژانتینی توصیه نموده بود بندی در این قرارداد قرار دهند که در صورتی که باشگاه پاری سن ژرمن بخواهد قرارداد ایکاردی را قطعی کند، حتماً باید خود این بازیکن و مدیر برنامه هایش هم موافق این موضوع باشند. بر اساس این گزارش، به نظر می رسد ایکاردی اما به دنبال بازگشت به فوتبال ایتالیا است.

اولیسه ساوینی کسی است که در سال 2015 به محمد صلاح توصیه نموده بود در قرارداد قرضی اش با فیورنتینا چنین بندی بگنجاند و همین باعث شد تا با سرانجام یافتن قرارداد قرضی اش به پیشنهاد قطعی شدن قراردادش توسط این باشگاه ایتالیایی پاسخ منفی بدهد و به رم ملحق گردد.

ایکاردی 27 ساله در فصل جاری عملکرد خوبی از خود در جمع پاریسی ها ارائه نموده و در 28 بازی از رقابت های مختلف، آمار 19 گل زده و 4 پاس گل را از خود برجای گذاشته است.

پیش از این گفته می شد پاری سن ژرمن می تواند با رقمی بین 65 تا 70 میلیون یورو، قرارداد مهاجم آرژانتینی اش را قطعی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1049

به "احتمال بازگشت ایکاردی به ایتالیا در انتها فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بازگشت ایکاردی به ایتالیا در انتها فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید