اعمال محدودیت در پارک های کردستان در روز 13 فروردین

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، بهره گیری از توان سمن ها، احزاب، گروه ها و رسانه ها را راهکاری مناسب در مقابله با شیوع کرونا در استان مطرح نمود.

اعمال محدودیت در پارک های کردستان در روز 13 فروردین

حسین خوش اقبال در جلسه ویدئو کنفرانس معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با معاونین سیاسی استانداری ها که با موضوع بررسی طرح فاصله گذاری اجتماعی دستورکار کاهش زنجیره شیوع کرونا، برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در کردستان 540 سمن فعال داریم از توان آن ها برای مقابله با شیوع کرونا استفاده کردیم که کارکرد خوبی داشته است.

وی استفاده از توان سمن ها، احزاب، گروه ها و رسانه ها را در کنار اطلاع رسانی های صدا و سیما، راهکاری مناسب در مقابله با شیوع کرونا در استان بیان کرد.

خوش اقبال همچنین به بومی سازی و ابلاغ دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی به دستگاه های استان و پیگیری و اجرای آن اشاره کرد.

اعمال محدودیت در پارک های کردستان در روز 13 فروردین شایان ذکر است، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه این جلسه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اولویت حفظ سلامت جامعه است، گفت: با افرادی که دستورالعمل هایی اعلام شده را رعایت نکنند، برخورد می شود.

وی با بیان اینکه با شادی و تفریح مردم مخالف نیستیم اما تجمعات خطرناک است، از اعمال محدودیت بر پارک ها و اماکن تفریحی در روز 13 فروردین خبر داد و به شهروندان کردستانی توصیه کرد در این یا در خانه بمانند یا در صورت خروج از منزل، از تشکیل جمع های خانوادگی بپرهیزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1178

به "اعمال محدودیت در پارک های کردستان در روز 13 فروردین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت در پارک های کردستان در روز 13 فروردین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید