الریان 3 - سایپا یک ، غافلگیری بچه های دایی در دقیقه 90

به گزارش تور چین ارزان، سایپا که در دقیقه 86 می توانست گل فزونی را به ثمر برساند دقیقه 90 با یک ضربه ایستگاهی غافلگیر شد و گل سوم را هم در وقت های تلف شده خورد.

الریان 3 - سایپا یک ، غافلگیری بچه های دایی در دقیقه 90

غافلگیری بچه های دایی در دقیقه 90

سایپا که با یک برد پرگل مقابل نماینده هند به مرحله دوم پلی آف لیگ قهرمانان آسیا رسید بود با وجود آغاز خوب در مصاف با الریان در لحظات پایانی غافلگیر شد و شکست تلخی را پذیرا شد تا به مرحله گروهی نرسد.

فقط چهار دقیه از بازی گذشته بود که ارسال تعیین عباسیان از روی ضربه آزاد میانه زمین را رضا اسدی و در ادامه مدافعان الریان دفع کردند ولی در برگشت توپ به محمدرضا سلیمانی رسید که پاس او با ضربه سر، سماجت و فرار آرمان رمضانی در محوطه جریمه الریان و ضربه نهایی مهاجم بلند قامت سایپا گل اول را برای نماینده ایران رقم زد.

بعد از این گل الریانی ها بشدت به داور معترض بودند و ادعا می کردند مهاجم سایپا خطای هند نموده اما ما نینگ داور چینی گل را سالم بیان کرد.در ادامه بازی الریان با گل مساوی به بازی برگشت تا از شوک دقایق اولیه خارج گردد.

دقیقه 28 پاس نه چندان خوب رضاوند و تعلل سارفو در دفع توپ موجب شد تا بازیکنان الریان حمله سریعی تدارک بدهند و با پاس در عمق تاباتا و شوتی که گلمین ریواس از بین دشتی و علیاری زد و به تیرک عمودی هم برخوردی داشت، به گل تساوی برسند.

در ادامه بازی متعادل دنبال می شد و به نظر می رسید به وقت های اضافه خواهد رفت.البته سایپا در دقیقه 86 تا چند سانتیمتری گل رجحان هم پیش رفت.در این لحظه پرتاب اوت ناصری را تاباتا با ضربه سر دفع کرد که در ادامه توپ روی پای سارفو جفت و جور شد، اما ضربه این بازیکن به تیرک عمودی دروازه الریان برخورد کرد و به بیرون رفت.

آن موقعیت سایپا گل نشد تا این تیم در دقیقه 90 غافلگیر گردد.در این لحظه سانتر زیبای رودریگو تاباتا از روی روی ضربه ایستگاهی میانه زمین را سباستین سوریا، مهاجم تعویضی الریان با ضربه پشت سر زد که توپ دور از دستان منادی تبدیل به گل دوم نماینده فوتبال قطر شد.

یک دقیقه بعد و در وقت های تلف شده هم ریواس بعد از دریافت توپ بلند از زمین خودی، به کو میونگ جین پاس داد که او بعد از ورود به محوطه جریمه سایپا و پاس کات بک، ریواس را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این مهاجم با شوت فنی به گوشه دروازه، گل سوم الریان را به ثمر رساند.

بدین ترتیب تیم جوان دایی با قبول این شکست مقابل الریان از رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باز ماند.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 26 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 313

به "الریان 3 - سایپا یک ، غافلگیری بچه های دایی در دقیقه 90" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الریان 3 - سایپا یک ، غافلگیری بچه های دایی در دقیقه 90"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید