بحران ماسک و دعوان رهبران اروپایی؛ عقب نشینی برلین مقابل بروکسل

به گزارش تور چین ارزان، فارس نوشت: در پی نقدها بروکسل از آلمان، دولت این کشور گفت فرمان صادر شده در مورد عدم صادرات اقلام بهداشتی را اصلاح می نماید.

بحران ماسک و دعوان رهبران اروپایی؛ عقب نشینی برلین مقابل بروکسل

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

دولت آلمان اظهار داشت در توافق با اتحادیه اروپا فرمانی را که پیش تر درخصوص عدم صادرات اقلام بهداشتی صادر نموده بود، اصلاح می نماید.

به نوشته خبرگزاری رویترز، وزارت اقتصاد آلمان در بیانیه ای اظهار داشت: هدف دولت مراقبت از مردم آلمان است. به طور برابر، اصول اساسی دولت اطمینان از حفظ همبستگی با اروپا در زمان بحران [شیوع] ویروس کرونا است.

این بیانیه اضافه کرد: هر دو هدف به وسیله فرمان صادر شده قابل دستیابی خواهند بود. تحت اصلاحات جدید، آژانس مربوطه می تواند صادرات اقلام مراقبتی نظیر را افزایش دهد. برای مثال جهت تمرکز بر تهدیداتی که متوجه اعضای اتحادیه اروپا شده است.

روز شنبه اورسولا فن در لین رئیس کمیسیون اروپا در اظهاراتی انتقادی گفته بود محدودیت های اعمال شده برای صادرات لوازم پزشکی از سوی بعضی کشورها از جمله فرانسه و آلمان، بازار واحد اتحادیه اروپا را در زمانی که احتیاج به اقدامات عملی وجود دارد، تضعیف می نماید.

تا کنون در آلمان به تنهایی حدود 4600 مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده است که از این میان 9 نفر جان خود را از دست داده اند.

همچنین در سطح جهانی، آمار مبتلایان 157203 نفر و شمار جان باختگان در اثر ابتلا به بیماری کووید-19 به نزدیک 6 هزار نفر رسیده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1115

به "بحران ماسک و دعوان رهبران اروپایی؛ عقب نشینی برلین مقابل بروکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران ماسک و دعوان رهبران اروپایی؛ عقب نشینی برلین مقابل بروکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید