برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی ساوه

به گزارش تور چین ارزان، خبرنگاران/مرکزی مسئول دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ساوه از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاعل خانگی همزمان با فرا رسیدن هفته صنایع دستی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی ساوه

مهدی کاظمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته جهانی صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی با همکاری اداره میراث فرهنگی و مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران الزهرا(س) در ساختمان جهاددانشگاهی ساوه برپا شده است.

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال 1400 و شعار سال، این نمایشگاه جهت رفع موانع فروش محصولات هنری و حمایت از هنرمندان برگزار شده است که در این راستا کارگاه های آموزشی برندسازی، قیمت گذاری، تجاری سازی و بازاریابی برای هنرمندان در کنار نمایشگاه تشکیل می شود.

کاظمی در ادامه بیان نمود: هنرمندان و فعالان صنایع دستی به حوزه کاری و هنری خود تسلط کافی دارند ولی برای تبدیل این هنر به سرمایه باید آموزش ببینند که جای این آموزش در جامعه ما خالی است و جهاددانشگاهی به نام متولی آموزش در حوزه اشتغال به این رسالت خود جامه عمل می پوشاند.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 20 هنرمند در زمینه های مختلف محصولات و تولیدات خود را در معرض دید علاقمندان قرار دادند و شهروندان می توانند به مدت یک هفته از 20 تا 27 خرداد از ساعت 17 الی 20.30 در محل مرکز آموزش جهاددانشگاهی واقع در میدان سلام جنب دبیرستان باقرالعلوم (ع) از نمایشگاه بازدید کنند.

کاظمی افزود: در این نمایشگاه 18 غرفه شامل مینا کاری مس، سفال، قلم زنی، گیوه (مردانه - زنانه-بچه گانه)، زیورآلات دست ساز، دست سازه های رزینی، زیورآلات رزینی، نقاشی، قالی بافی، تابلو فرش، تابلو نقاشی، چرم دست دوز، نقاشی روی شیشه (ویترای)، گلیم بافی، نقاشی روی سرامیک، نقاشی روی سفال، چادر شب بافی، میناکاری و سفال دایر است.

وی شرح داد: دفتر کارآفرینی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی آمادگی دارد در شرایط کرونایی که مشاغل مختلف دچار آسیب شده اند کارگاه های آموزشی توسعه مشاغل را در راستای آموزش نحوه مدیریت مالی مشاغل آسیب دیده برگزار کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1998

به "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی ساوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی در جهاددانشگاهی ساوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید