بی سر و سامانی باشگاه تازه صعود کرده آلومینیوم

به گزارش تور چین ارزان، آشفتگی و مدیریت ضعیف باشگاه آلومینیوم اراک صدای رسول خطیبی و مردم اراک را درآورده است.

بی سر و سامانی باشگاه تازه صعود کرده آلومینیوم

به گزارش خبرنگاران، هفته اول لیگ برتر فوتبال حواشی فراوانی را در اراک به خود دید. آلومینیوم در استادیوم خود با سه گل از نساجی باخت تا حواشی این تیم از همین ابتدا آغاز شود. انتظار می رفت باشگاهی که پس از 18 سال به لیگ برتر صعود کرده است در قامت تیمی ظاهر شود که دست و پا بسته و از پیش باخته نباشد و عملکرد آبرومندانه ای را از خود نشان دهد اما ابتدایی ترین مسائل این باشگاه باعث شد تا در همین هفته اول تقاص سنگینی پس دهند.

با توجه به اتفاقاتی که در باشگاه آلومینیوم رخ داده است، می توان پیش بینی کرد این تیم روزهای سختی را در پیش داشته باشد. مدیریت باشگاه با از دست دادن زمان و برآورده نکرده خواسته های خطیبی باعث شده تا این مربی در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد. خطیبی پس از بازی روز گذشته اراکی ها اعلام کرده که باتوجه به شرایط موجود دیگر جای او در آلومینیوم نیست و استعفای خود را اعلام کرده است.

رسول خطیبی در یک گفت وگوی تلویزیونی در رابطه با مسائل باشگاه و اعلام استعفایش گفت: بعد از صعود به لیگ برتر تغییرات مدیریتی داشتیم. سال گذشته خاطره خوبی را با مردم اراک رقم زدیم و خیلی زحمت کشیدیم. یک یادگاری از ما در اراک به جا ماند اما بعد از تغییرات مدیریتی و تغییر مداوم هیات مدیره باعث شد تا ده دوازده روز مانده به لیگ برتر بلاتکلیف باشیم. قراردادهای بازیکنان به صورت رسمی بسته نشده بود تا این که دو سه روز قبل از بازی یک اتفاقاتی افتاد که دیدم در شان فوتبال اراک نیست.

او ادامه داد: مسائل تیم خیلی زیاد بود اما درست نبود یک روز قبل بازی از تیم جدا شوم و این بازی در کنار تیم حضور داشتم. حتی قبل از این که بچه ها بروند و برای بازی گرم کنند، لیست بازیکنانم را نداشتم و نمی دانستم کدام یک را در ترکیب قرار دهم. آمدند و یکی یکی گفتند کارت فلان بازیکن صادر شده و کارت فلان بازیکن صادر نشده است. من دوست ندارم حاشیه زیادی برای تیم به وجود بیاید. به هیات مدیره هم اعلام کردم که با این شرایط نمی مانم و می خواستم بدون حاشیه جدا شوم.

سرمربی آلومینیوم در پاسخ به این سوال که اگر مسائل حل شوید می مانید یا خیر؟ گفت: من به باشگاه اعلام کردم که نفراتی که می خواهم را جذب کنید و انتظار برآورده کردن چند مورد دیگر را هم دارم. باید بگویم باشگاه روز گذشته فقط قرارداد سرمربی را ثبت کرده بود و قرارداد هیچکدام از اعضای کادرفنی من ثبت نشده بود و برایشان کارت صادر نشده بود. این یک بی احترامی است به من و کادرفنی ام چرا که کادرفنی من خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم چه با من و چه بدون من این مسائل حل شود. در شرایط موجود ماندن خیلی سخت است. خودتان را جای من بگذارید و ببینید چه کاری می توانید انجام دهید.

به گزارش خبرنگاران، آشفتگی و بی برنامگی در باشگاه آلومینیوم به حدی رسیده است که باشگاه به جای رونمایی از لباس تیم، از لباس های تیم ملی ایتالیا استفاده کرده است. لوگوی آلومینیوم را روی لباس چسبانده و با سایزهای نامناسب به بازیکنان تحویل دادند. چندی پیش حرف و حدیث هایی مبنی بر تمایل نداشتن مدیران ایرالکو برای تیم داری در لیگ برتر مطرح شده بود و شاید به زودی این ماجرا به حقیقیت بپیوندند.

با وجود تمام این مسائل فقط می توان یک برداشت را از بی سرو سامانی باشگاه آلومینیوم داشت. آن هم رها کردن تیم لیگ برتری و بی تجربگی در اداره کردن باشگاه است. تغییرات زیاد در باشگاه و حضور افراد غیرفوتبالی، منجر به سقوط آسانسوری تیم پرهوادار آلومینیوم به لیگ دسته می شود. بهتر است که بگوییم لطفاً شان و حیثیت فوتبال اراک را پایین نیاورید!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 آذر 1399 بروزرسانی: 18 آذر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1589

به "بی سر و سامانی باشگاه تازه صعود کرده آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی سر و سامانی باشگاه تازه صعود کرده آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید