ترکاشوند: تیم گنبد را دست کم گرفتیم، کاش تماشاگران هم در سالن بودند

به گزارش تور چین ارزان، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ای کاش بازی ما با گنبد در حضور تماشاگران انجام می شد چون حضور تماشاگران به بازیکنان من انگیزه و انرژی می دهد.

ترکاشوند: تیم گنبد را دست کم گرفتیم، کاش تماشاگران هم در سالن بودند

محمد ترکاشوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست غیرمنتظره تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته بیستم لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان من از نظر روانی آماده این دیدار نبودند و روز خیلی خیلی بدی را پشت سر گذاشتند !

ترکاشوند ادامه داد: ما در سالن بدون تماشاگر گنبد به مصاف این تیم رفتیم و حریف را دست کم گرفتیم. ما در تمام فاکتورهای بازی از جمله دریافت، سرویس و حمله خیلی بد عمل کردیم و به ویژه در حمله عملکرد بسیار بدی داشتیم .

سرمربی پیکان گفت: ما با این حال در دو ست با اختلاف بسیار کم به گنبد باختیم و اگر تنها 2 نفر از بازیکنان ما مثل هفته های گذشته، سر حال بودند، نتیجه تغییر می کرد .

ستاره سال های نه چندان دور والیبال ایران توضیح داد: ساعت پرواز ما به گنبد، 7 صبح بود و این پرواز با 3 ساعت تاخیر انجام شد. کیفیت سفر ما به گنبد یکی از دلایل افت بدنی بازیکنان بود .

محمد ترکاشوند در سرانجام گفت: ای کاش این بازی در حضور تماشاگران انجام می شد چون حضور تماشاگران به بازیکنان من انگیزه و انرژی می دهد و آنها در سالن های پر از جمعیت خیلی بهتر و راحت تر بازی می نماید. امیدوارم در هفته های آینده نتایج بهتری کسب کنیم .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 294

به "ترکاشوند: تیم گنبد را دست کم گرفتیم، کاش تماشاگران هم در سالن بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکاشوند: تیم گنبد را دست کم گرفتیم، کاش تماشاگران هم در سالن بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید