تمهیدات راهداری گلستان برای انتقال زائرین اربعین

به گزارش تور چین ارزان، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان تمهیدات این اداره کل را برای تسهیل در جابه جایی زائرین گلستانی اربعین حسینی را تشریح کرد.

تمهیدات راهداری گلستان برای انتقال زائرین اربعین

ایوب میرشاهی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز 70 درصد ناوگان اتوبوسرانی و از 24 تا 29 مهرماه تمامی ناوگان اتوبوسرانی استان تنها به مقاصد مرز مهران و استان همدان جابه جا می شوند. این کار به منظور سهولت در جابه جایی زائرین اربعین حسینی خصوصاً در زمان بازگشت انجام خواهد شد.

وی اضافه نمود: طی این مدت شهروندان در صورت لزوم و ضرورت سفر به مقصد استان های دیگر از ناوگان حمل ونقل عمومی سواری و مینی بوس و یا قطار و هواپیما استفاده کنند.

معاون حمل ونقل راهداری گلستان گفت: سال گذشته 23 هزار گلستانی در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند اما امسال تاکنون تعداد ثبت نام کنندگان به حدود 40 هزار نفر رسیده است.

میرشاهی در ادامه با اشاره به وجود 230 دستگاه اتوبوس در استان، گفت: این اتوبوس ها همگی پای کار هستند و تاکنون بیش از 330 بار انتقال مسافرین از استان به مقصد مرز مهران اجرا شده است.

وی شرح داد: امسال به منظور ارائه خدمات مناسب به زائرین اربعین حسینی، زائرین گلستانی از مهران به همدان منتقل و از آنجا به گلستان جابه جا می شوند. در مدت 24 تا 29 مهرماه، مکلف شدیم 35 دستگاه اتوبوس را برای جابه جایی زائران از مهران به همدان و 100 دستگاه اتوبوس را نیز برای جابه جایی زائران از همدان به گلستان در نظر بگیریم.

میرشاهی با اشاره به اعزام سه اکیپ 9 نفرِ راهداری گلستان به مهران و همدان، گفت: یک اکیپ در پایانه همدان، یک اکیپ در پایانه برکت مهران و یک اکیپ هم به عنوان راهنمای زائر در نقطه صفر مرزی مهران مستقر خواهد شد.

معاون حمل ونقل راهداری گلستان گفت: همچنین در حال حاضر اکیپ هایی به صورت مستمر در پایانه گرگان و گنبد حضور دارند و به مسائل زائرین جهت اعزام به مرز رسیدگی می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 721

به "تمهیدات راهداری گلستان برای انتقال زائرین اربعین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات راهداری گلستان برای انتقال زائرین اربعین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید