خبرنگاران سرانه بهداشتی مدارس زنجان در سه نوبت واریز شد

به گزارش تور چین ارزان، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تا به امروز سه نوبت سرانه بهداشتی به حساب مدارس واریز شده که برای هر دانش آموز حدود 12 هزار تومان تخصیص یافته و علاوه بر آن اقداماتی دیگری نیز صورت گرفته است.

خبرنگاران سرانه بهداشتی مدارس زنجان در سه نوبت واریز شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

ابراهیم رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در راستای تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی، تفاهم نامه جهت خرید مستقیم مواد بهداشتی از شرکت های طرف قرارداد به صورت ارزان و با تخفیف های مناسب منعقد شده که مدیران مدارس با هماهنگی ادارات مربوطه خود نسبت به خرید و تهیه این مواد بهداشتی اقدامات و پیگیری های لازم را انجام می دهند.

وی یادآورشد: با توجه به تثبیت حضور دانش آموزان در مدارس مسائل آموزشی، پرورشی و تربیتی باید در اولویت باشد که در این ارتباط مدیران و معلمان نسبت به پیگیری امور آموزشی، بودجه بندی دروس، ارزیابی مستمر دانش آموزان با توجه به شرایط آنها در کلاسهای حضوری و یا در شبکه شاد اقدام نمایند.

این مسؤول ادامه داد: طبق برنامه ریزی اجرا شده، مبنی بر راه اندازی 2 مرکز فراوری محتوا در هر منطقه، مدیران مدارس در صورت احتیاج به محتوای آموزشی از این مراکز نسبت به تهیه و توزیع محتوای آموزشی در بین دانش آموزان اهتمام می نمایند.

وی، با تأکید بر عدم ایجاد نگرانی مضاعف برای اولیا و دانش آموزان گفت: مدیران و معلمان مدارس باید تمام کوشش خود را در راستای ایجاد فضایی آرام و بدون استرس جهت حضور دانش آموزان در کلاس های آنلاین و در صورت احتیاج کلاس حضوری به کار گیرند.

رفیعی با اشاره به بازدیدهای اخیر تیم های نظارتی اداره کل آموزش و پرورش از مناطق مختلف ابراز داشت: در بسیاری از مدارس حضور دانش آموزان کمتر شده که در این خصوص مدیران مدارس در تهیه مواد ضدعفونی نماینده با توجه به احتیاج و شرایط مدرسه اقدام نمایند تا از هزینه های اضافی جلوگیری گردد.

وی اصول کلی پروتکل های بهداشتی و مسائل اجتماعی، آموزشی، رعایت فاصله اجتماعی دانش آموزان در مدارس، استفاده از ماسک در جهت مدرسه، ورزش های انفرادی و رعایت فاصله ها در جلسات معلمان را از جمله موضوعات مورد تاکید در این بخش بیان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ادامه داد: آموزش در سه شرایط به صورت حضوری در مدارس، آموزش در بستر شبکه شاد و کانال های مختلف تلویزیونی شامل شبکه آموزش و غیره در نظر گرفته شده است که علاوه بر آن آموزش های تجمیعی همراه با ارسال بسته های یادگیری خودآموز ویژه مناطق محروم و فاقد برخورداری از هر نوع امکانات، شبکه سازی و تعامل و نظارت ها و تشکیل تیم های بازدید نیز انجام گرفته است.

وی با اشاره به مسائل شبکه شاد گفت: مسائل مربوط به شبکه شاد از مناطق احصا و به وزارت آموزش و پرورش استان منعکس شده است که امیدواریم در روزهای آینده با بروز رسانی آن مسائل موجود مرتفع گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1521

به "خبرنگاران سرانه بهداشتی مدارس زنجان در سه نوبت واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرانه بهداشتی مدارس زنجان در سه نوبت واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید