خبرنگاران مراکز فنی و حرفه ای ظرفیت موثری برای مقابله با بیماری کرونا هستند

به گزارش تور چین ارزان، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان گفت: استفاده حداکثری از توان و ظرفیت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در جهت مبارزه و مقابله با ویروس کرونا بسیار موثر است.

خبرنگاران مراکز فنی و حرفه ای ظرفیت موثری برای مقابله با بیماری کرونا هستند

فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از خط فراوری ماسک مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 2 شهید بهشتی زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: افزایش میزان فراوری ماسک و عرضه آن به بازار، جوابگوی احتیاج بیماران، پزشکان و کادر درمانی خواهد بود.

وی ضمن قدردانی از خدمات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان، اعلام کرد: از کوشش های خانواده عظیم آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان به خصوص کارکنان، مهارت آموزان و تمام کسانی که مجموعه فراوری ماسک را کمک می نمایند تا این دوران را با کمترین آسیب سپری کنیم، متشکرم.

حقیقی تاکید نمود: از مردم می خواهم با حفظ آرامش، توصیه های متخصصان بهداشتی را با دقت رعایت نموده و از حضور غیرضروری در مکان های عمومی و تجمعی خودداری نمایند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان نیز گفت: این خط فراوری ماسک در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اقدامی خیرخواهانه به همت مرکز شماره 2 آموزش فنی و حرفه ای شهید بهشتی شهرستان زنجان و با همکاری و مشارکت جمعیت هلال احمر راه اندازی شد.

محمدرضا انصاری گفت: با فعالیت این واحد، روزانه 700 عدد ماسک فراوری و در اختیار مردم قرار می گیرد که پارچه مورد استفاده برای تهیه ماسک توسط خیران و با همکاری هلال احمر و دوخت آن توسط مرکز فنی و حرفه ای مرکز شهید بهشتی به صورت رایگان انجام می گردد.

وی اعلام کرد: به همین دلیل، فراوری ماسک در کارگاه خیاطی مرکز آموزش فنی و حرفه ای فجر ابهر نیز به همت خواهران این مرکز راه اندازی شد که توان و ظرفیت فراوری 12 هزار عدد ماسک در مدت 72 ساعت توسط مهارت آموزان در کارگاه طراحی و دوخت را دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1130

به "خبرنگاران مراکز فنی و حرفه ای ظرفیت موثری برای مقابله با بیماری کرونا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز فنی و حرفه ای ظرفیت موثری برای مقابله با بیماری کرونا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید