خبرنگاران 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

به گزارش تور چین ارزان، تهران- خبرنگاران- دانشگاه واشنگتن در سیاتل روز یکشنبه اظهار داشت که 121 نفر از دانشجویان این دانشگاه به بیماری کووید- 19 مبتلا شده اند.

خبرنگاران 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن آمریکا به کرونا مبتلا شده اند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش شبکه سی ان ان، در بیانیه دانشگاه واشنگتن آمده است که آزمایش کرونا 121 نفر از دانشجویان این دانشگاه مثبت شده که 112 نفر از افراد مبتلا در خوابگاه شمالی محوطه کالج ساکن هستند.

بر اساس بیانیه دانشگاه، دانشجویانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اما در خوابگاه های دانشگاه ساکن نیستند می توانند با خویشاوندان خود در ارتباط باشند.

شورای خوابگاه های واشنگتن هفته گذشته گفت که حداقل 117 دانشجوی این ایالت که در 15 خوابگاه دانشجویی زندگی می نمایند، ابتلای خود به بیماری کرونا را اعلام نموده اند.

به دنبال انتشار بیانیه دانشگاه واشنگتن در خصوص ابتلای بیش از 100 دانشجوی این دانشگاه به ویروس کرونا، موجی از ترس و دلهره میان شهروندان ساکن این دانشگاه به وجود آمده؛ چراکه بیش از یک هزار دانشجو در 25 خوابگاه دانشجویی در نزدیکی دانشگاه واشنگتن ساکن هستند.

به دنبال سیاست های غلط و اشتباه دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا در عدم مهار و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ایالت های آمریکا در سه روز گذشته شاهد بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید- 19 بوده اند.

در میان ایالت های آمریکا، فلوریدا، تگزاس و نیویورک دارای بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا هستند.

در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون بیش از دو میلیون و 970 هزار نفر به این بیماری مبتلا و 132 هزار و 510 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1393

به "خبرنگاران 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن آمریکا به کرونا مبتلا شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 121 دانشجوی دانشگاه واشنگتن آمریکا به کرونا مبتلا شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید