خبرنگاران 30 خانه ورزش روستایی پارسال در یزد افتتاح شد

به گزارش تور چین ارزان، یزد - خبرنگاران - معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان یزد گفت: در سال گذشته 30 خانه ورزش در روستاهای محروم و دور دست استان با همکاری خیران افتتاح شد.

خبرنگاران 30 خانه ورزش روستایی پارسال در یزد افتتاح شد

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلا در زمین شیب دار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سید احمد هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: این خانه ها با همکاری مسوولان در فضایی با تجهیزات تاتامی، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، میز شطرنج، صفحه دارت و دیگر وسایل ورزشی است.

وی ادامه داد: هم اکنون 140 خانه ورزش روستایی در استان فعال است و در امسال نسبت به راه اندازی مراکز جدید با همکاری بخش خصوصی ، خیران و همراهی و پیگیری مسوولان مناطق اقدام می گردد.

این مسوول اظهار کرد: راه اندازی خانه های ورزش جزو برنامه های مهم و محوری دولت و وزارت ورزش و جوانان و خدمتی دیگر در راستای توسعه ورزش و ایجاد عدالت در مناطق کمتر برخوردار است.

هاشمی گفت: همکاری خیران و پیگیری دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها نقش مهمی در تقویت و گسترش خانه های ورزش روستایی در امسال در استان دارد.

استان یزد با یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت ،48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: chinaro.ir شناسه مطلب: 1040

به "خبرنگاران 30 خانه ورزش روستایی پارسال در یزد افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 30 خانه ورزش روستایی پارسال در یزد افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید